2013. július 21., vasárnap

6.fejezet

Szeptember 9 (vasárnap)

Este valamikor éjfél- egy körül aludtam el, ugy hogy 11-kor keltem. Mikor lementem csak anya volt a konyhába, ezek szerint a többiek még aludtak.
-Jó reggelt- mondta anya
-Jó reggelt-mondtam
Miközben reggeliztem valaki csengettet, Lili.
-Sziasztok, Bogiii elmegyünk ma valamerre?? Léccii- mondta
-Szia elmehetünk, de várj felöltözök, amúgy csini vagy:

-Köcce
Felmentünk, és Lili segitett kiválasztani mit vegyek fel, végül e mellet döntöttük:

Mikor kiléptem a szobámból Lili rám nézett és elmosolyodott
-Húú de csini.-mondta
-Köki, na menjünk.
El akartunk indulni, de nem tudtuk hova, végül a Millenáris mellett döntöttünk. Út közben találkoztunk Davevel és Bennel, úgy hogy ők is csatlakoztak, és igy mentünk 4-en a Millenárisra. Jó sok kép készült, ilyenek:

-Meg adjátok a teló számotokat?-kérdezte Dave
-Aha, meg-bólintottunk Lilivel. És telefonszámot cseréltünk, most már benne van a telómban Ben és Dave is. Még beszélgettünk egy kicsit, és utána indultunk, elmentünk fagyizni. Nagyon jó délután volt. Miután haza értünk Lilivel felmentünk a szobámba és beszélgettünk, hülyéskedtünk, nevettünk, fényképeztünk, lettek tök jó "művészi" képek:
                                                      Lili, elvoltunk
                                                   Én
                                          Mielőtt jöttünk haza, vettünk jégkását. Fini volt. *-*



Olyan fél 6 körül ment el Lili, Ricsi meg akkor ért haza. Nagyon furcsa volt, mert csak köszönt, és ment fel a szobájába. Gondoltam még mindig Flóra a baja. Aha gondoltam én. Egyszer csak lejön és ezt mondja:
-Na, van nőm.- de ilyen Ricsis stílusban, öcsém "van nőm" ez nem tiszta.
-Ahha, és ki az a lány, aki áldozatul esett? -kérdeztem
-Haha, megmutassam?
-Na, mutasd-mondtam
Felmentünk a szobájába, és a facebookon megmutatta. Hú nagyon szép lány.:

-Szép, hogy hívják?- mondtam
-Köszi, Petra
 Utána bementem a szobámba, és facebookoztam és beszéltem Davevel. Ő írt rám. Aranyos volt, és megkérdezte, hogy nem megyek-e el vele sétálni holnap, suli után. Mikor elolvastam, olyat sikítottam, még nekem is hangos volt, pedig én adtam ki! ( :D) Persze azonnal igent mondtam. Erre vártam, mióta megláttam. Óóóó most esik le, Ben azt mondta, hogy tetszek valakinek a suliból. Davere gondolt. Szerintem. Remélem. Na mindegy is, holnap Davevel megyek sétálni. Ezt azonnal
el kellett mondanom Lilinek, úgy hogy felhívtam.:
-Szia, képzeld Dave megkérdezte, hogy nem megyek-e el vele holnap suli után sétálni.-kezdtem
-Wááááááááá- mondta, vagyis inkább sikította Lili. Háát ezek szerint ezt a sikitozást tőle tanultam.
-És te? ja amúgy meg szia.
-Én? hát azt hogy igeeeen.
-Uhh de jó, de most mennem kell mert itt vannak Robiék.- mondta
-Kik?
-Hát tudod, uncsimék, Robi meg az unokabátyám, na szioka.
-Ja télleg, szijja.
A sikításra Ricsi bekopogott a szobámba:
-Ölnek?-kérdezte
-Neeeem, Daveeeeeeeee-kiabáltam, folyamatosan vigyorogva.
-Ja, és?
-Elhívott sétálni, holnap suli után!!!-mondtam, most már nem kiabálva
-Na az jó- és vissza ment a szobájába, akkor ezt megbeszéltük.
Az este további részében, járkáltam összevissza a házban (egyszer neki is mentem az ajtófélfának, ahogy mentem be a konyhába. Utána meg szó szerint kiestem az erkélyemre, felbuktam a küszöbben.) Eközben Flóra nem is jött ki a szobájából, csak bent volt, zárt ajtón át. Ricsi a nappaliban laptopozott, és közben tévézett. Anya csinálta a vacsit, utána laptopozott, és tévézett. Én meg lefürödtem, és a szobámban skypeoltam Lilivel. De most már feküdni készülök. Aztaaa a holnapi nap...  

6 megjegyzés:

  1. Imádom!!!!!!!Mielobb kovit!!!!!!!!! *0*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, még csak most irom a hetet, holnap csak délelőtt tudok hozni, kedden meg csak délután. Így jött ki.De nagyon aranyos vagy. ^-^

      Törlés
  2. Wááá ez naggyon jóó :D :D minél előbb köviit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm, de márcsak holnap fogok hozni, ^-^

      Törlés
  3. Nagyon joo^^Imádom..ijj már komolyan nem fogom kibírni kéthétig net nélkül...nem fogok tudni egy blogot se..beleértve a tiédet se...na de megjegyzem h 6.ikat olvastam utoljára és onnan fogom tovább olvasni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon aranyos vagy, köszönöm, hidd el én se nagyon fogom birni a te blogod nélkül, mindennap nézem kivétel nélkül ^.^ *-*

      Törlés