2013. augusztus 2., péntek

18.rész

Tegnap este 11-ig olvastam, úgy hogy elég nehezen keltem, és kicsit késve, ezért nem is mentem le, hanem rögtön öltöztem, majd indultam, de azt is kicsit késve:

-Szia, bocs a késésért, de elaludtam-néztem Davere
-Szia, semmi-mondta, és megcsókolt.
-Délután mit csinálsz?-kérdezte
-Ijj még nem is mondtam. Flórával és Ricsivel megyünk apához. Kiment a fejemből.-néztem rá
-Ja.
-Este eljöhetnél...-mondta némi töprengés után
-Mi?-néztem rá
-Ott alszol nálam?-kérdezte
-Nem tudom-húztam el a szám
-Nyugi, nem lesz semmi se. Na?-nézett rám
-Jó-bólintottam mosolyogva
-De jó-mondta, majd megállított, és megcsókolt. Ez még így rendben is lett volna, ha nem a suli előtt állunk pont, és nem mindenki szeme láttára csókol meg. Mert nincsen ezzel semmi bajom...de akkor is, na. Mégis csak egy iskola.
-Sziasztok, helyzet?-mondta Áron
-Sziasztok, semmi-mondtam mosolyogva
-Ja jó-méregettek a fiúk
-Mert? Nem csókolhatom meg a suliban, vagyis még a sulin kívűl??-kérdezte Dave a fiúktól
-Idézem: "a suliban, vagyis a sulin kivűl" pontosítok, a suli látókörében. Csak megjegyzem, mindenki titeket nézett.-ölelte át Dave vállát Ben
-Nem tehetek róla, hogy népszerűek vagyunk-vonta meg a vállát Dave vihogva
-Csak te vagy népszerű-néztem rá mosolyogva, mire a többiek egyszerre mondták: "ahha"
-Jóvan' na-néztem rájuk-Én télleg nem vagyok.-mondtam
-Pontosítok drágám, nem voltál népszerű, de mivel ennek a szépfiúnak vagy a barátnője, te is az vagy. Ha akarod ha nem.-mondta nekem Dan
Dave meg röhögve elküldte melegebb éghajlatra mert "leszépfiúzta". :D
-Én nem is akartam, csak kényszerítettek-mondtam, elengedve Dave kezét, és összefonva a karom.
-Igen??-ölelte át a vállam Dave
-Akkor ma se alszol ott nálam-súgta a fülembe.
-Nem-mondtam neki hallkan
-Aha ha így állunk-fordított nekem hátat Dave
-Jaj mit mondtál neki?-nézett rám Krisz
-Most megsértetted az érzékeny lelkét.-mondta Krisz
És ezután Dave megfordult, és nemes egyszerűséggel ráugrott Kriszre, úgy hogy elterültek a földön. Persze ezután, mindenki aki az udvaron volt, oda jött hozzánk és nézte ahogy a két hülye(tudom, hogy a barátom is birkózott, de erre már mást nemigen tudok mondani) birkózik. Ez tartott egy 10 percig, mert akkor kijött az ofő.
-Ki verekszik?-jött ki az ajtón Kozma tanárnő, a fiúk meg(most Krisz volt felül) felnéztek, vagyis csak Dave, Krisz mondjuk lenézett(?) a tanárnőre
-Hát persze, hogy az én osztályom. Ki más?-kérdezte mikor közelebb jött hozzánk
-Bogi kezdte-mutatott rám Krisz
-Anyád-szaladt ki a számon
-Mit mondtál?!-förmedt rám a tanárnő
-Hát nem magának, de mindegy-morogtam halkan, mire mindenki felröhögött-Azt akartam mondani Krisznek hogy: Mély tisztelettel üdvözlöm édesanyádat, aki remélem jó egészségnek örvend.-néztem Kriszre
-Na elég legyen ebből, mind hárman az igazgatóhoz! Istenem fiam, szállj már le a másik eszetlenről! Gyerünk!-mondta a tanárnő. Dave leszállt Kriszről, és elindultunk az igazgatóhoz.
-Hát ez nem éppen, randi képes helyszín. Ráadásul hárman.-rázta a fejét vihogva Dan, mire mindenki, de az egész udvar felröhögött.
-Na most visszamegyek, és lekeverek egyet.-fordultam meg, és mentem Dan felé, aki elkezdett hátrálni
-Deák Boglárka visszajön-mondta a tanárnő
-Akkora szerencséd van-néztem Danra, és mentem vissza Daveékhez
Amúgy semmi különös nem volt az igazgatóiban. A fiúk megúszták egy-egy osztályfőnökivel, én meg egy szóbeli figyelmeztetéssel. Már bőven tartott a tesi óra, mikor visszaértünk az igazgatótól. Mi már a kövi órán a föci teremben ültünk(első órában, a b-nek nem volt föcije, mert Magda tanárnő terhes, ezért orvoshoz jár, egyre sűrűbben.) Mikor beértek a terembe, egyből elkezdtek minket faggatni.
-Na mi volt benn?-kérdezte Dan
-Semmi különös-legyintettem
-Ajjaj, azt mondom fuss-mondta Dannak Lili
-Mert?-nézett furán Lilire
-Mert ismerem Bogit-mondta Lili
-Ok-és ezzel kiviharzott a teremből
-Ezt fel kell vennünk, amúgy a birkózást is felvettük.-mondta Marci
-Hallod ha ti egyszer nem vennétek fel valamit, azt beiratnám, a Guinnes rekordok könyvébe-mondta nekik Dave, mire mindeki felnevetett, én meg indultam Dan után(inkább futásnak nevezném) Elfutottam kb, a folyósó közepéig, megjegyzem mindenki engem nézett. (azért is mert szaladgálok a folyosón, meg mert a barátom az aki)
-Úgy is vissza jössz-mondtam röhögve Dannak, majd bementem a terembe
Dan pont csöngőre ért vissza, Magda tanárnő előtt lépett be a terembe.
-Jónapot, hogy van a... hasában lévő gyerek?-kérdezte Zalán, mire mindenki felröhögött
-Sziasztok, köszönöm nagyon jól.-mosolygott a tanárnő
-Röpdolgozat, a múlt óra anyagából-mondta
-Na ne mááár alig tart még a suli, és már röppentyű.-mondta Marci
-Ez van gyerekek-mondta a tanárnő
Az óra további része csendesen telt, bár mindenki Biankát kérlelte, hogy segítsen, de Bianka megmakacsolta magát, senkinek nem segitett. Mindennel megakarták vesztegetni, de a legjobb még is Krisz volt:
-Ha segítesz kapsz egy...csókot.-mondta Krisz,mire mindenki elkerekedett szemmel nézett rá
-Kösz de nincs rá szükségem, tanulni kellett volna, és nem lennél ilyen helyzetben. Semmivel sem lehet megvesztegetni. Semmivel-mondta Bianka, de láttam, ahogy Davere nézett, kicsit elidőzött rajta a tekintete.:)
-És tőlem egy csók?-kérdezte...Dave(?)
-Benne vagyok-mondat Tina
-Nem neked, Biankának. Nem lehet karó -mondta Dave
-Na elég legyen, beszedem-állt fel a tanárnő
10 perc alatt kijavította.
-Dávid(kettes lett neki, nem karó(!))
-Boglárka
-Krisztián...stb stb stb
A kövi óra magyar volt, lett volna ha van Bordács tanárúr. Kovács tanárúrnak pont nem volt órája, ezért így lett egymás után 2 angolunk. Utána biosz, és rajz. Elég hosszú nap volt. Suli után rögtön indultam is haza, Lilivel, Davevel, Bennel. a fiúk megálltak Davenél, playstation bajnokságot terveznek, mi meg Lilivel mentünk hozzám, és segített kiválasztani, hogy mit vegyek fel.:

-Na szia, hívj mi volt-mondta Lili, mikor megálltunk a kapuban.
-Oké. szia-öleltem meg
Úgy izgultunk mind hárman, hogy milyen lesz apa barátnője. Nagyon aranyos, vicces tök jó fej, Adrinak hívják. Mikor indultunk haza ezt ki is tárgyaltuk, hárman. Most van 6 óra megtanultam, most kaptam egy sms-t Davetől, hogy mehetek. Induloook ♥♥
ezzel pótolom a tegnapit. :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése