2013. augusztus 9., péntek

21. rész

Szeptember 25(kedd)

A mai napon volt a szabadnap. Nyíregyházára mentünk, az állatkertbe.:) Reggel 8 órakor a főbejárat előtt, az ofővel, és Kovács tanárúrral. Kényelmes, meleg(ma rohadt hideg volt, hülye ez az időjárás) ruhát vegyünk fel, a legtöbben meg is értették, kivéve Tina és Noémi. Ők aztán biztos hogy nem vesznek fel ilyen "kényelmetlen, lapos talpú cipőt", így ők magassarkúban mentek végig az állatkerten.(mellesleg mindenki megnézte őket) Én ezt vettem fel:

Ma négyen mentünk suliba. Már a sarokról röhögéseket hallotunk, úgy hogy csukott szemmel is eltaláltunk volna.
-Tanárnéniii ott is alszunk?-kérdezte Áron vihogva, de mielőtt a tanárnő válaszolt volna Dan megelőzte:
-Nem, de téged bedobunk a majmokhoz, úgy is oda tartozol-mondta röhögve
-Haha ezt még visszakapod!-nézett fenyegetően Áron:)
-Sziasztok, csókolom-köszöntünk mikor oda értünk
-Sziasztok
-5 perc múlva 8 óra-mondta a tanárnő
Nem sokkal 8 után, meg is jött a busz. Mi 9-en(Dave, Bogi, Lili, Ben, Dan, Krisz, Zalán, Marci, Áron) hátul ültünk le. :)  Éppen hogy elindultunk, mindenki elkezdett kajálni(chips, szendvics, süti, )
-Ömm megkérdezzem miért hoztál két liter kólát, vagy inkább ne?-néztem Davere
-Mert...mást nem hoztam-mondta némi töprengés után
-Semmi más üditőt csak kólát?-nézett rá Lili
-Ja-vonta meg a vállát
Mi egymásra néztünk Lilivel, és megbeszéltük köbö így: "nem tiszta" "nem" és elröhögtük magunkat. :D
-Bogiii milyen zenéid vannak?-kérdezte Lili
-Nézd meg-adtam oda neki az Ipod nanomat
Bő két óra alatt oda értünk az állatkertbe, persze mindenki más fele akart menni. Csoportokra váltunk( mi 9-en, Tina+Noémi, Hanna+Bianka+ofő+Kovács tanárúr)
-Hova menjünk először? -kérdezte Zalán, miközben a telefonján nézte az állatkert térképét(?)
-Ú-ú menjünk a pingvinekhez azok olyan arik-ugrándozott Lili
-Jó menjünk a pingvinekhez -nézett furán mosolyogva Áron
-Majd megszokod-súgtam Áronnak oda-Lili ilyen
Annyi iskolás csoport volt, a fiúk amikor mi Lilivel vásároltunk, unottan állták a lányok tekintetét.:) Volt olyan lány is, aki odajött hozzánk( persze én akkor nem voltam ott) és bepróbálkozott Davenél, (meg a többi fiúnál is).De nem járt jól, mert mikor oda értem, Dave kezébe nyomtam a kólát amit vettem, és köszönés képpen megcsókolt. ;) De mindent megnéztünk, többször össze is találkoztunk a másik kettő csoporttal. Amikor Hannáék csoportjával találkoztunk Dan pont ivott a kólából, és Ben mondott valami hülyeséget, és Dan annyira röhögött, hogy kiköpte a kólát. Neki valahogy mindig a kólával van baja.:D Vagy fordítva. Erre a tanárnő, "Ésszel gyerekek". ÁÁÁ nem röhögtünk, már fájt a hasunk. :D Kiharcoltuk, hogy beüljünk a mekibe is. Vissza fele a buszon, Ben kólás poharába bele öntöttünk mindent: Ice teát, kólát(még), vizet, narancs szörpöt, málna szörpöt, sió gyümölcslevet, haribót, ilyen epres gumicukrot, Dan paprikát is akart bele rakni, de azt azért nem hagytuk.:D Az volt a feladat, hogy mindenkinek ötöt kellet belőle inni. Egymásután.
-Fújj de igénytelenek vagytok-szólt oda Noémi-Egymás után isztok
-És? Nem vagyunk finnyásak-vontam meg a vállam
Olyan 7 körül értünk haza. Mindenki tökre ki volt fáradva... Mikor haza értem csak aludni akartam egyet, de anya nem hagyott, el kellet mesélnem az egészet:) de aztán végre mehettem fel a szobámba. Lefürödtem, gyorsan megnéztem Facebookot, már épp kiakartam lépni, mikor Dave rám ír:
D:Hogy vagy?
B:Rohadt fáradt vagyok, és fáj a hasam:) te?
D:Én is, Bennel is beszélek és mondta, hogy mikor haza ért hányt
B:uhh szegény, de most fekszek ♥
D:Ok szia, jó éjt. Reggel ♥
B:)♥
És most végre mehetek aludni:)
Bocsánat, hogy nem volt rész, de nem volt semmi ötletem. A hétvégén 99% hogy nem lesz rész. Jövő héten próbálok többet hozni majd. És köszönöm az 1814 oldalmegjelenitést. 1 komi után hozom a kövit ♥.♥

3 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó lett. Szerintem nagyon jó ötlet volt a nyíregyházi állatkert, mert nagyon viccesek tudnak lenni az állatok :D Egy valamire kíváncsi vagyok: Tina és Noémi ugyebár szerelmesek Dave-be, de akkor miért hagyják, hogy Bogival járjon? Már mint ha az ő szemszögükből nézem a dolgot, akkor biztos nem tetszik nekik ez, és mivel beképzeltek is, ezért gondolom, hogy velük lehetne több probléma is, ha véletlenül nincs ötleted, akkor velük még mindig lehet valamit kezdeni. Vagy lehetne valakinek születésnapja is, az is lehet vicces, egy meglepetés buli akár 2 résznek is megfelel, az előkészítés meg maga a buli :D... úúú, bocsi, hogy ennyi mindent írtam, csak annyira megörültem, hogy van új rész, hogy hirtelen bezsongtam és mindenfélével tele van a fejem. Természetesen ezek csak tippek, hogy hátha tudok neked segíteni valamiben. De ha úgy érzed, hogy belepofátlankodtam, akkor bocsánatot kérek :) Folytasd minél hamarabb, puszi Niki :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó majd hozzál kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Niki köszi az ötletet, a következő részben/részekben megírom valamelyikük szülinapját:) tényleg köszönöm, és Tinára és Noémire is találok ki valamit, még egyszer köszönöm ♥ ha van még valami ötleted nyugodtan ird le, és ha tetszik lehet belerakom ;D ♥
    Loretta: köszönöm szépen:)♥

    VálaszTörlés