2013. augusztus 15., csütörtök

22. rész

Szeptember 26 (szerda)

*Bogi szemszöge*

Hajnali 5-kor valami borzalmas hangosan szólt.
-Ajj mi ez?-néztem fel-5 óra?-döbbentem le
-Wáá Ricsi-rohantam ki a szobámból
-Valaki basszus aludni szeretne.-kapcsoltam ki a laptopját
-De én nem. Visszakapcsolnád?-nézett rám
-Argh...-mentem át a szobámba
Már nem tudtam vissza aludni, ezért elkezdtem öltözni. Mivel most volt időm(köszi Ricsi) kettő szettet kiválasztottam, és miután nem tudtam eldönteni, hogy melyiket vegyem fel, elküldtem Lilinek sms-ben. Ő a másodikat mondta:

Első:

7 óra volt, úgy hogy lementem reggelizni. Reggelizés közben eszembe jutott, hogy Davenek pénteken lesz a szülinapja, és még semmit sem csináltam. Nem szerveztem semmit. Ajj. Majd a suliba mondom a többieknek. Irtam Davenek egy sms-t:
"Szia most lécci ne gyere elém, menj rögtön suliba. Ott találkozunk<3"
"Szia oké, de miért? "
"Mert beszélni akarok Bennel"
"Jó<3"
Aztán irtam Bennek is:
"Szia gyere már elém félre."
"Szia ok de miért? Egyedül?"
"Ja egyedül, majd elmondom. Irj Lilinke, hogy nem együtt megyünk, menjen egyedül suliba, én már irtam Davenek"
"Jó irok, 5 perc és ott vok"
Gyorsan felmentem kihúztam a töltőből a telóm, és indultam.
-Szia-mentem ki a kapunk
-Szia. Na? -nézett rám Ben
-Mit veszel Davenek a szülinapjára?-kérdeztem
-Nem tom. Lehet egy deszkát. Azt monda, hogy már kéne neki egy másik.-gondolkozott
-De van neki 5-néztem rá furán
-Ez igaz, a szüleitől vagy Márktól úgy is kap. Akkor veszek neki egy fullcapet. Te?-nézett rám
-Én még nem tudom.-mondtam
-Vagy...azt mondta, hogy kéne neki egy új óra, mert a régi elromlott. Lehet veszek neki egy órát.-csillant fel a szemem
-Ez jó ötlet, de ha mondta a szüleinek...-kezdte Ben, de félbeszakítottam
-Lehet mondta, de inkább a deszkát kéri... -mondtam
-És igy kap egy deszkát, meg egy új órát is-fejezte be Ben a gondolatom
-Igen-bólintottam, és akkor vettem észre, hogy már a sulinál vagyunk
-Sziasztok-köszöntünk mikor oda értünk
-Sziasztok-jött oda Dave, és adott egy csókot
-Megbeszéltétek?-súgta a fülembe
-Igen-mosolyogtam, mire biccentett. Nem is kíváncsi? Engem megölne a kíváncsiság, erre ő csak biccent egyet. Fura...
-Basszus,  otthon hagytam a kólám. Dave veszel nekem egyet?-néztem rá
-Aha, mindjárt jövök-indult be
-Jó figyeljetek.-néztem körbe-Marci, Zalán figyelnétek? -néztem rájuk
-Ja igen bocsi, mond-mondta Zalán
-Tehát ugye Davenek pénteken lesz a szülinapja, ezért csinálni kéne egy meglepi bulit.-mondtam
-Ú-ú az jó ötlet-ugrándozott Kitti
-És hol lesz?-kérdezte Dan
-Hát nekünk van a Rózsadombon, ilyen nyaralóház féleségünk, és abba lehetne. Ma itt mindenki eljön velem oda, és megnézzük. Ok?-kérdeztem sietve, mert Dave bármelyik pillanatban kijöhet
-Jó lesz, de Davet hogy rázzuk le?-kérdezte Ben
-Majd azt mondom, hogy Lilivel sétálunk. -mondtam
-Ez eddig szép és jó, de én? Vagyis mi? -nézett a fiúkra Ben
-Áron, te mondjuk mész a barátnődhöz, Krisz te mész uncsidhoz, Dan Kittivel lesz, Ben meg...Ben-kezdtem, de Benre nem igazán volt ötletem
-Én mondjuk...-kezdte Ben, de nem fejezhette be, mert kijött Dave

*Dave szemszöge*
Reggel Bogi sms-ére keltem:
"Szia most lécci ne gyere elém, menj rögtön suliba. Ott találkozunk<3"
"Szia oké, de miért? "
"Mert beszélni akarok Bennel"
"Jó<3"
Mivel már negyed volt, sietnem kellet, öltöztem:

És már indultam is. A banda már szokásosan ott volt a sulinál.
-Sziasztok-köszöntem mikor oda értem
-Szia, Bogi? Ben? Lili?-mondták a többiek
-Bogi meg Ben együtt jönnek, Lili meg ott jön-mondtam
-Sziasztok-ért oda Lili is
5 perce beszéltünk, mikor megjött Bogi, és Ben.
-Sziasztok-köszöntek
-Sziasztok-oda mentem Bogihoz és megcsókoltam
-Basszus,  otthon hagytam a kólám. Dave veszel nekem egyet?-nézett rám Bogi
-Aha, mindjárt jövök-indultam be
Megvettem, és mentem vissza hozzájuk
-Tess-adtam oda Boginak
-Köszii-mosolygott
-Mi történt?-néztem körbe összehúzott szemöldökkel, mert mindenki mosolyogva nézett rám
-Semmi sok, de bemegyünk?-kérdezte Áron
-Ja mehetünk-bólintott mindenki
Bogi ment Lilivel utolsónak, de elkaptam a karját, és visszahúztam.
-Hé, minden oké?-néztem rá
-Igen miért? Amúgy délután Lilivel elmegyünk sétálni.- nézett bele a szemembe
-Jó-mondtam, és megcsókoltam
-Iskolán kívűl-szólt az ofő
-És most órára, meg kell beszélnünk valamit.-mondta
-Jó megyünk-mondta Bogi
Felmentünk a terembe, és leültünk a helyünkre.
-Na gyerekek, mindenki foglaljon helye-jött be az ofő
-De tanárnő, még be se csengettek. Még van...-állt fel Marci, de a mondandójába pont beleszólt a csöngő
-Már nincs-mondtam
-Ajj-ült le Marci
Mindent megbeszéltünk, hogy Dan visszafoghatná magát, mert még csak az első hónap megy a suliból, de már van vagy 5-6 figyelmeztetése. Hogy én és Bogi, iskolán kívűl szeressük egymást. (ezen a többiek jót röhögtek), hogy Krisz fülébe mi az a "nagy lyuk". Hogy Noémi és Tina járhatna kicsit hosszab ruhákban, hogy Zalán és Marci órán ne telefonozzanak. Ja igen. Legutóbb asszem valamelyik matek órán, a pad alatt kockultak. Játszottak valamivel, és mikor Zalán nyert(gondolom én...)felkiáltott. Egy egyessel gazdagodott. Hogy Áron és Krisz ne egyen többet órán. Ezzel el is ment az első óra, meg a másodikból egy kicsi. Szünetben hülyéskedtünk, zenét hallgatunk, ment a tévé(mindkettő max hangerőn). A harmadik óra rajz volt, utána matek, angol, kémia. Suli után még kint beszélgettünk.
-Ben ma jössz?-kérdeztem
-Bocsi de nem, megyünk uncsimékhoz már vagy 3 hónapja nem voltunk-mondta
-Ok, fiúk?-néztem körbe
Egyiknek se volt jó, mert Áron a barátnőjével lesz, Krisz is megy az uncsijához, Dan Kittivel lesz, Bogi Lilivel lesz, Ben meg ugye megy az uncsijához.
-Oké akkor mentem sziasztok-mondtam
-Szia-mondták
-Szia-mondta Bogi, és odajött megcsókolni
Mikor haza értem, ettem, valami leckét is csináltam, és most playstationozni fogok.

*Bogi szemszöge*
-Bia, Hanna-szaladtam oda hozzájuk
-Szia mi az? -mondta mosolyogva Hanna
-Ömm gyertek már el velünk...-kezdtem, de oda jöttek a többiek
-Sziasztoook-köszönt Dan, úgy ahogy hozzá illik
-Ajj istenem ki lehet?-vettem elő a telóm
-Jaj bocsi ezt fel kell vennem-mondtam
Míg beszélt apa láttam, hogy Marci mondja el nekik, hogy hova megyünk, meg hogy miért, és Bia bólogat, majd Hanna is. Tehát ők is jönnek.
-Na akkor mehetünk?-mentem vissza hozzájuk
-Ja-bólintott Áron
Negyed óra alatt ott is voltunk. Így néz ki a nyaraló féleségünk:

-Azt kurva ez nagyon nagy-mondta Marci
-Ja-vontam meg a vállam
-Na be mehetünk?-kérdezte Lili
-Igen csak...ááá megvan-mondtam, és kinyitottam a kaput
-Na milyen lesz? Elég nagy?-kérdeztem, mikor beléptünk a nappaliba
-Viccelsz?-nézett rám Dan
-Ez rohadt nagy-mondta Áron
-Na jó gyertek körbe vezetlek titeket-mondtam
-Na tehát, ugy ez itt a nappali, ott a konyha, étkező, amott egy fürdő, arra folyosó, ahonnan nyílik anyáék szobája, egy dolgozó, és ott még van egy gardrób. Fent van 3 terasz, az én szobám, Ricsié, és Flóráé, plusz egy vendégszoba, meg két fürdő, és egy nagyobb gardrób.-mutattam ide-oda
-Csak ennyi?-kérdezte furán Zalán(nem olyan furán, hanem inkább amolyan "úristen ez rohadt nagy" furán, ez jól megmondtam)
-Nem még van a kert, gyertek-mondtam
-Na tehát medence, szauna, egy pici pezsgőfürdő, grill, pizza sütő, és nagyon nagy kert. -mondtam
-Úúú szerintem elég lesz-bólogatott Krisz
-Ja. Grillezhetnénk is-vetette fel az ötletet Ben
-Jó ötlet.-mondtam
-Megmutatod a szobád? -kérdezte Kitti
-Ja igen.-indultam be
-Ez az én szobám-álltam meg az ajtóm előtt
-Fiúk, az meg a Ricsié-mutattam az ajtóra
-Fúú te nagyon jó szoba-mondta Bia
-Köszi
Így néz ki:
nappali:
 konyha:
fürdő:
anyáék szobája:
én szobám:
Flóra szobája:
Ricsi szobája:
medence:
kert:

Megnéztünk, meg beszéltük mindent.
-Mehetünk? -kérdeztem
-Igen, van itt Wifi?-kérdezte Marci
-Igen van, a konyhába a jelszó-mondtam
-Ja igen, figyelmeztetlek titeket. Meglepetés buli, ezért nem írjuk facebookra, twittere, askra, instagramra, meg mit tudom én mire. Vili? Meglepetés buli.-mondta Ben Zalánnak, és Marcinak.
-Jó oké nem irjuk ki.-bólintottak
Olyan ötre értem haza. leckét csináltam, ettem, nem kellett veszekednem Ricsivel, mert nem itthon alszik jeee, gépeztem, és nem tudom lehet, hogy olvasok egy kicsit. De először válaszolok Davenek, és valószínű, hogy utána már nem igen fogok olvasni.:)
Bocsi, hogy csak most hozom, de mostanában elég sokszor megy el a netem úgy, hogy meg sem birom csinálni. Köszönöm Nikinek az ötleteket a következő részekben párat fel fog benne ismerni. Ja és köszönöm a 2141 oldalmegjelenitést. Hétvégén megint nem lesz rész, de holnap lehe irok egy rövidet. 2 komi után jön a kövi.♥.♥




5 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó lett, ügyesen megírtad, folytasd, már nagyon várom!! :D... Örülök, hogy tudtam segíteni :)
    Puszi Niki :)

    VálaszTörlés
  2. szia köszönöm szépen *-*
    :*♥

    VálaszTörlés
  3. szia:)) baromi jóó a blogod:DDD nagyon jól írsz:)) gratulálok, csak így tovább:)))) nagyon imádom♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó:D nagyon tetszik*-*:D<3

    VálaszTörlés
  5. nagyon köszönöm mindenkinek ♥.♥ *-*

    VálaszTörlés