2013. augusztus 26., hétfő

24. rész

Meghoztam az új részt, jó olvasást!^^

szeptember 28 (péntek, Dave szülinapja)

*Dave szemszöge*

Tegnap haza értünk fél 8-ra. Rögtön hívtam Bent, és utána átmentem Bogihoz. Nagyon jó volt végre vele lenni(ezt most úgy mondtam, mintha nem láttam volna már két hete. De mindegy.) A nagymamám jobban van, bár még a kórházban. Ahan negyed 8, és én még az ágyamon ülök. Öltözni kéne...:)

*Bogi szemszöge*

Tegnap Dave átjött hozzánk, olyan háromnegyed 8 körül. Úgy örültem, hogy látom. Igazából este csak beszélgettünk, beszélgettünk, beszélgettünk, és beszélgettünk. Reggel kipattantam az ágyból, és rögtön öltözni kezdtem:

Annyira izgultam a délután miatt...
-Jó reggelt, mentem-mondtam, majd kiszaladtam az ajtón
-Sziaaa-ugrottam Dave nyakába
-Szi-a-ölelt vissza
Elkezdtem beszélni és beszélni csupa hülyeségről, még igazából én se tudom, hogy miről:D
-Na jó-állított meg Dave, én még akkor is beszéltem, és megcsókolt.
-Ez volt a legjobb módszere annak, hogy elhallgattasalak -mosolygott
-Akkor még nem szeretnék beszélni -mondtam mosolyogva, majd megcsókoltam
-Dave, hol voltál tegnap? Hiányoltalak!-mondta Tina, a többi lánnyal
Erre Dave csak felmutatta a mutató ujját, amolyan "Várj!" mozdulattal (mert mikor mondta Tina, még csókolóztunk:D)
-Otthon kellett maradnom-mondta Dave
-Miért?-kérdezte Amanda
-Mert...mert, ott vannak Benék-mutatott oda, ahol az osztály állt, és már el is tünt
-Szia...-mondtam Tinának mosolyogva(különben idegesítően mosolyoghatok, mert a lányoknak mindig bevörösödik a feje:D)
-Sziasztok-mentem oda én is
-Szia-ugrott a nyakamba Lili
-Sziaaa-öleltem vissza
Beszélgettünk már vagy negyed órája, mikor feltünt hogy még nem volt csengő.
-Ömm nem akarok beleszólni, de már kellett volna csöngőnek lennie nem?!-néztem körbe
-De lehet...-vette elő a telefonját Zalán
-8 múlt 9 perccel-mondta
-Húú akkor menjünk-mondta Ben, és elkezdtünk szaladni
Úgy szaladtunk át a tesi terembe, mintha lőttek volna.:D
-Tisztelt 8/A! Mire véljem a késést? -kérdezte Németh tanárnő
-Nincs csengő.-mondta Áron
-Igen, nincs, el...-mondta a tanárnő
-Most van vagy nincs? Döntse már el!-szólt közbe Dave, mire felröhögtünk
-Mit képzelsz magadról?-förmedt rá a tanárnő
A tanárnő nem várta meg míg Dave válaszolna, elküldött minket öltözni. Így kezdődött a tesi óra. Tesi után jött egy vicces föci. Amúgy Daveen meg se látszik, hogy történt valami a nagymamájával. Mármint úgy értem, hogy nem volt szomorú, minden viccen röhögött (bár a fiúk viccein ki nem nevetne?) ő is mondott vicceset, tehát jól fogjuk magunkat érezni este.:) Föci után, egy fárasztó magyar, Bordács tanárúrral. Utána angol. Ez elég érdekes volt, mert eddig csak ismételtünk, meg csak szavakat tanultunk. Most meg bemutatkozás. Na most nekem elég érdekes családom van, ugyan is uncsimék kint élnek New Yorkban, és nyáron általában kimegyünk egy hónapra, tehát meg kellett tanulnom anya nyelvi szinten angolul. Mert ők nem tudnak magyarul, mert Fruzsi 1 éves volt mikor kiköltöztek, Nimród meg már kint született. :) Tehát tudok angolul. Angol után, jött volna egy biosz, Katona tanárnővel, de mivel nincs, ezért össze lett vonva az utána következő rajzzal. Így lett két rajz óránk. Az volt feladat, hogy le kell rajzolni, a legjobb barátunk/padtársunk, és írni kell róla ismertetőt. Ezek voltak kiadva ahhoz, hogy ismertető irjunk:
Név:
Kor:
Szemszín:
Haj szín:
Stílus:
Kedvenc...
Ennivaló:
Innivaló:
Márka:
Ruhadarab:
Ha a kiválasztott személy elmenne, mondjuk Angliába, és csak egy hónap múlva jönne haza, mit üzennél neki? :
Első órában mindenki lerajzolta, a padtársát/legjobb barátját. Krisznek, Dannak meg Áronnak nehéz dolga volt, mert ők hárman legjobb barátok, tehát nekik kettő-kettő gyereket kellett lerajzolni. :D
Én ezt az ismertetőt irtam Liliről:
Név:Tóth Lili
Kor:14
Szemszín: Barna
Hajszín: Szőke
Stílus: Deszkás, Swag
Kedvenc...
Ennivaló: Fagyi
Innivaló: Coca-Cola, Szőlős fanta
Márka: Vans, Nike
Ruhadarab: Béke jeles fekete póló
Ha a kiválasztott személy elmenne, mondjuk Angliába, és csak egy hónap múlva jönne haza, mit üzennél neki? : Érezd jól magad, te hülye! :D

Lili pedig ezt írta rólam:

Név: Deák Boglárka
Kor:14
Szemszín: Kék
Hajszín: Barna
Stílus: Swag
Kedvenc...
Ennivaló: Gyros
Innivaló: Coca-Cola, Jégkása
Márka: Vans, Dc, Etnies
Ruhadarab: LOVE feliratos szürke póló, kék Suparmenes póló
Ha a kiválasztott személy elmenne, mondjuk Angliába, és csak egy hónap múlva jönne haza, mit üzennél neki?: Érezd jól magad, te bolond! :DD
Látszik, hogy legjobb barátnők vagyunk. De Dave meg Ben is így van:

Dave írta:
Név:Máté Bence
Kor:15
Szemszín: Barna
Hajszín: Barna
Stílus: Swag
Kedvenc...
Ennivaló: Pizza
Innivaló: Coca-Cola
Márka: Dc
Ruhadarab: Fekete deszkás Vans cipő
Ha a kiválasztott személy elmenne, mondjuk Angliába, és csak egy hónap múlva jönne haza, mit üzennél neki?: Halj meg, homi! :DD
:D Oké...

Ben írta:
Név: Becskei Dávid
Kor:15
Szemszín: Barna
Hajszín: Barna
Stílus: Swag
Kedvenc...
Ennivaló: Gyros, Pizza
Innivaló: Coca-Cola
Márka: Etnies, Vans, dc
Ruhadarab: Kék Dc deszkás cipő
Ha a kiválasztott személy elmenne, mondjuk Angliába, és csak egy hónap múlva jönne haza, mit üzennél neki?: Ne hogy túl éld, te hülye! :DD
Ömm...jól ismerik egymást. :D

Órák után, még beszélgettünk a suli előtt, vagy egy óra hosszát.
-Na akkor majd jövök fél kilencre, igaz?-nézett rám, mikor megálltunk a kapunkban
-Ööö igen. asszem fél kilencet beszéltünk-mosolyogtam rá
-Jó majd jövök, szia-mondta, majd megcsókolt
-Jó szia-csókolt meg mégegyszer
Nagy nehezen csak bejutottam a házba:) Fél kilencig, gépeztem, olvastam, veszekedtünk ketten Flórával, egyett Ricsivel.:) De aztán végre eljött a fél kilenc.
-Szia-csókoltam meg Davet. Dave:

-Szia-fogta meg a kezem
-De csini vagy-nézett végig rajtam:

-Köszi-mosolyogtam
Sétáltunk már vagy 15 perce, mikor megláttam egy innivalós bódét.:DD
-Dave kérhetek, egy Colát?-kérdeztem
-Aha, mindjárt jövök-mondta, én meg vettem is elő a telefonom, és hívtam Lilit.
-Szia mi a helyzet?-kérdeztem gyorsan
-Szia, az van, hogy Zalán meg Marci beakar költözni a házba, itt van Noémi, meg Tina is, Krisz hozott 2 üveg Jack Daniel's-t, meg 1 üveg Jim Bean-t, hogy hogy adták ki neki az egy jó kérdés. És ennyi. Milyen ruhába vagy? Merre vagytok?-mondta hadarva
-A Gábor Áron utcánál,fekete ruha, narancs kiegészítőkkel, 5 perc, és ott vagyunk.-mondtam, majd letettem, mert Dave jött vissza
-Köszi-mosolyogtam rá
-Nincs mit, mehetünk?-fogta meg a kezem
-Igen-bólintottam
Mikor oda értünk, annyira izgultam...És bementünk, mindenki előpattan mindenhonnan, azt kiabáva, hogy boldog szülinapot!!! :DD Nem kellett volna izgulnom, Dave örült neki. De jóó
-Milyen zene legyen?-kérdezte Zalán, mikor oda adta mindenki Davenek az ajándékát. :)
-Válasszon, ez-lökte oldalba Ben a szülinapost.:D
-Akkor valami T.Millstől-mondta
-Amúgy ti itt fogtok lakni?-kérdeztem Zalántól, és Marcitól
-Nagyon vicces, ennyi minden kell nekem, ahhoz hogy jól érezzem magam-mondta Marci
-Jó-hagytam rájuk
-Te meg narancs ruha, fekete kiegészítőkkel :)-néztem Lilire
-Igeen-mosolygott:

És elindult a She got A. Nagyon jó volt, annyit ugrándoztam,  már fájt éjfélre a lábam...

*Másnap délelőtt*

Totál képszakadás. Reggel(reggel...11-kor kelt mindenki) Nem emlékeztem semmire, egyébként a kanapén keltem, Daveen. :D
-Na cső-ült fel Dan, de aztán meggondolta magát, és visszafeküdt Kitti mellé. :)
-Ahh de fáj a fejem-álltam fel, és ki mentem a konyhába, bevenni valami fejfájás csillapítót.
-Kösz mindent-ölelt át egy kar hátulról
-Semmi-fordultam meg, és Daveel találtam magam szembe. Megcsókolt.
Mikor mindenki felkelt/magához tért, meg beszéltük, hogy mindenki visszajön 1-re takarítani. Haza mentünk, Dave először hozzájuk, átöltözni, utána hozzánk. 1-kor  mindenki ott volt, és kezdődhetett a takarítás. Háromra értem haza, és ahogy beléptem az ajtón, apa hívott. Olyan hírrel, amit pár óra elteltével, se tudok felfogni, de Flóra se, meg Ricsi se...

Bocsánat hogy ilyen későn hozom, ma lehet megírom a kövi részt is :) köszönöm a rengeteg oldalmegjelenítést:) ♥.♥ Ez jó hosszú lett:DD

8 megjegyzés:

  1. köszönöm, mindjárt kezdem irni :)♥

    VálaszTörlés
  2. nagyonjóó,kövit :) meglepi nálam : http://vanesszaelete.blogspot.hu/2013/08/3dijunk.html

    VálaszTörlés
  3. köszönööm szépen !! *-* ♥♥

    VálaszTörlés
  4. nagyon jooo:D gyorsan kövit:D <3

    VálaszTörlés
  5. Vár itt valami rád :DD->
    toriagimislanyelete.blogspot.hu/p/dijaim_20.html

    VálaszTörlés
  6. köszönöm szépen mindkét díjat, majd kiteszem, de most irom a kövi részt *.* ♥

    VálaszTörlés