2013. szeptember 1., vasárnap

26. rész

szeptember 30 (vasárnap)

Tegnap, nagyon későn aludtam el, épp ezért fél kettőkor keltem..., vagy keltettek.
-Jó reggelt, vagy délutánt-hallottam Dave hangját
-Neked is-mondtam csukott szemmel
-Nem akarsz felkelni?-kérdezte
-Nem nagyon, de ha muszáj...-és felültem, de arra nem számítottam, hogy Dave felettem támaszkodott, tehát orbitálisan lefejeltem.
-Fúú de kemény a homlokod-röhögte el magát, majd lefeküdt mellém
-Neked is kemény-mondtam vihogva
-Mikor feküdtél le? -kérdezte mosolyogva
-Négy körül. Te?-kérdeztem
-Hatkor-mondta
-Olyan soká?-néztem elkerekedett szemmel
-Ja Ben átjött playstationozni-mosolygott
-Most nem tudom min lepődjek meg jobban. Azon, hogy Ben hajnalban járkál, vagy azon, hogy ti képesek vagytok hajnalban játszani-néztem rá
-Kikérem magamnak, nem játszani, hanem playstationozni-ült fel
-Ki is kérheted, én akkor is azt mondom, hogy ti nem vagytok normálisak- ültem fel én is
-Még hogy nem normálisak-mondta halkan-Hát nem is- mondta egy kis töprengés után
-Amúgy miért jöttél?-kérdeztem
-Anya felkeltett egykor, mert menni kellett vásárolni, és miután haza értünk, nagyon unatkoztam- mondta
-Egykor felkeltett, és most fél van. Mennyi ideig vásároltatok?-néztem rá
-Kb úgy negyed óráig, de lehet, hogy sokat mondok.-mondta mosolyogva
-Negyed óra?? Aztaa...Mit vettetek?
-Nekem két pólót, Márknak egy cipőt -mondta
-Két póló, egy cipő, negyed óra alatt? Hogy csináltátok?-néztem rá elképedve
-Nem lányok vagyunk-mondta mosolyogva, majd adott egy puszit a számra
-Ha-ha-vigyorogtam
-Öltözöl? -állt fel
-Ja, milyen idő van?-néztem ki az ablakon
-Amikor jöttem elég jó idő volt, de most nem tom
Kimentem az erkélyre. 23 fok volt.
-Hideg van-jöttem be
-Nem is-mondta, mikor ki ment
-Na mindegy felveszek valamit...
-Bogi, hol a pc-m?-kérdezte Ricsi-Szasz-biccentett Davenek, Dave meg intett
-Mit tudom én-vontam meg a vállam
-De itt kell lennie-indult körbe a szobámban
Én leültem a fotelba, és vigyorogva néztem, ahogy keresi. Ha megtalálja megtapsolom.(tényleg nincs nálam)
-Na akkor gardrób-nyitotta ki az ajtót
-Ha valamit szét dobálsz, megöllek.-álltam fel
-Melltartó, póló, póló, pulcsi, fürdőruha, sál, nadrág, szoknya, póló...-dobálta ki a gardróbomból a cuccokat
-Én megöllek. Húzzál már ki innen-mondtam
A következő pillanatban rám dobott egy táskát. Na ez volt az a pillanat hogy ráugrottam. De olyan jól, hogy ő pont hajolt le, én úgy rá, tehát elborultunk.
-Hülye vagy? Szállj már le rólam-lökött le magáról
-Akkor te meg húzzál ki a szobámból. Most-kiabáltam
-Jóvan' nem kell kiabálni-ment ki
-Ajtó??-néztem utána
-Hülye-csuktam be az ajtóm, mert nem volt képes rá.
-Ti így szoktatok veszekedni?-kérdezte Dave röhögve
-Nem mindig, de legtöbbször ja.-mondtam
-Hát ez nagy. Be illene a tévébe. De kajak-vihogott
-Ha-ha-röhögtem
Gyors felöltöztem:

Aztán elmentünk a mekibe. Írtó sokat beszélgettünk, utána meg, lementünk a Dunához. Annyira jó volt. Találkoztunk Kittivel,  meg Dannal is, lent a parton. Nagyon sokan voltak lent, inkább olyan velünk egyidősek, meg idősebbek. Találkoztam Ricsivel is, csak mivel összevesztünk, ezért csak biccentettünk egyet.:D
-Sziasztok-köszöntünk Kittiéknek
-Sziasztok-köszöntek
-Játszunk valamit?-kérdezte Kitti
Nem lepődtünk meg azon, hogy Kitti váratlanul feltesz egy kérdés. Már megszoktuk. Persze egyből benne voltuk. Csak aztán azon kaptunk össze, hogy mit játszunk?! Vagy negyed óra találgatásból megszületett az eredmény. Felelsz vagy mersz?
-Na Bogi, felelsz vagy mersz?-kérdezte Dan
-Merek-mondtam félve
-Akkor menny oda egy fiúhoz, és puszild arcon-mondta, én meg felálltam, és megpusziltam Davet
Körülöttünk, meg ültek. Vagy is néztek egyre többen minket.:))
-De nem ez így nem jó. Egy ismeretlen fiúhoz.-mosolyodott el
-Anyádat-álltam fel, és oda mentem egy szőke hajú fiúhoz, aki egy nagyobb csoportba volt mögöttünk. (ergó hallotta mit kell tennem)És megpusziltam. Dan elégedetten biccentett, Kitti mosolygott, Dave meg a srácot fürkészte, aztán meg olyan nézéssel nézett Danra, amivel ölni lehetne.:D
-Felelsz vagy mersz?-kérdeztem Davet
-Beszállhatunk? -kérdezte egy srác
-Ja gyertek-biccentett Dave
Elkezdtünk velük játszani, hát hogy is mondjam sokkal érdekesebb volt. De aztán...jött Ricsi. Ők is beszálltak.
-Felelsz vagy mersz?-kérdezte a szőke fiú, akit megpusziltam.
-Merek-mondtam
-Jó, akkor csókold meg azt a fiút-mutatott...Ricsire!!!Bizony Ricsire!
-Nem-vágtam rá kapsából
-De az a feladat. Muszáj-nézett rám
-Nem, nem nem-mondtam
-Mért? Nem tetszik?-kérdezte Patrik felvont szemöldökkel
-Nem-mosolyogtam
-És mért nem? Szerintem helyes!-nézett rá egy lány Ricsire
-Ne csókolom meg, nem tetszik, nem helyes, mert a bátyám. -mondtam
-A bátyád? Mi a nevetek?-kérdezte egy másik fiú, össze húzott szemmel
-Deák Bogi, Deák Ricsi-mondta a bátyám
-Ja sorry, akkor őt csókold meg-mutatott Davere
-Ok-mondtam, majd megcsókoltam Davet
-Hallod ez nem volt semmi-közölte egy másik fiú, asszem Balázsnak hívják
-Együtt járunk. Már gyakoroltuk-mondta Dave vihogva
-Jártok? Mmm-rázta a fejét Ádám
-Igen-mosolyog Dave, majd átölel, és ad egy puszit.:*
Egyébként Liliék azért nem jöttek velünk, mert; 1: Lili Bennél aludt, 2: Moziba mentek
Mikor haza értünk, Dave bejött hozzánk, és felvetett egy pompás ötletet. Nézzünk horrort. Hát jó nézzünk. Volt 3 választás, nekem kellett mondanom egy számot, és azt a filmet néztük. én a kettest mondtam.
1:Kör
2:Kedvencek temetője
3:Ideglelés Csernobilban
-A kettes, az a Kedvencek temetője-mondta
-Az jó?-kérdeztem félve
-Az jó, elég félelmetes. Bár, én én nem igazán féltem. -mosolygott
Elkezdtük nézni, én már az első fél órában, vagy háromszor felsikítottam. :D
-Na, jó. Most már arrébb ülök, mielőtt megsüketítesz-röhögött Dave
-De olyan félelmetes-mondtam, eltakarva a szemem
-Annyira nem is-ölelt meg
Mikor vége lett, én már akkor kész voltam, de Dave csak rám sózta még a kör című  filmet is.
-Vagy itt alszol, vagy egész éjszaka skypeolunk. -néztem rá, mikor a másik filmet is megnéztük.
-Itt alszok-vágta rá kapásból
Most Dave fürdik, szerintem valamit még csinálunk, utána fekszünk. Meg válaszolok Lili videóhívására:DD
Köszönöm a 6 feliratkozót, és a 3301 oldalmegjelenítést! Még köszönöm a két díjat, holnap ha lesz időm kirakom őket. Ha tetszik komizz, és iratkozz fel. Köszönöm. Új rész nem soká. Ha lesz időm holnap. Xoxo ♥.♥ :**


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése