2013. szeptember 3., kedd

27.rész

Jó olvasást!! ♥-♥

Október 1 (hétfő)

Reggel ahogy felkeltem oldalra nézek, kinyitom a szemem, és egy olyat sikítottam, hogy az egész II. kerület hallotta. Na, és hogy mért? Hát azért, mert az én pihent agyú bátyám az ágyamnál guggolt, és a sikoly maszkjában volt.

Úgy megijedtem...:DD
-Óóó a jó édes...-röhögtem el magam
-H..át ez na...gyooon nagy voolt-röhögött
-Én is jól szórakoztam-mondtam neki
-Na látod. Már meg érte felkelni-állt fel, mert eddig a hasát fogva röhögött
-Tényleg megérte-dobtam utána az egyik párnám, vihogva
Elkezdtem öltözni. Mivel már csak az ősz közepe kezdődik, elég hideg volt reggel, + szakadt az eső(a második szünetben kezdted esni, majd szakadni a eső) Tehát felöltöztem:

Anya már nem volt otthon, csak egy cetlit hagyott a hűtőn: "A reggeli a hűtőben, ha suli után elakartok menni valahova, ha nem fog esni az eső, akkor irjatok. Puszi anya"
-Szia-mentem ki a kapun, és Dave nyakába borultam
-Szia-csókolt meg, majd elröhögte magát
-Mi az?-néztem rá összehúzott szemek kell
-Ricsi elküldte a reggeli videód-mondta, de alig értettem, mert közbe elröhögte magát
-Héé nem ér ki röhögni a barátnőd-néztem rá
-Jójó bocs-csókolt meg mosolyogva
Azon az úton ahol van az én sulim ott van a tesóimé is. Az út másik oldalán, szembe az enyémmel. Mikor oda értünk a sulihoz, átnéztem az út másik oldalára és jól tippeltem. Ricsiék kint voltak.
-Ricsi, hogy lehetsz ekkora rohadék, hogy megmutatod Davenek a videómat??-álltam meg a csoportnál
-Hát az úgy volt, hogy...-kezdte, de megint elröhögte magát
-Sziasztok-jött meg Petra, és lesmárolta a bátyám. Még nézni se tudtam, inkább elfordultam, és akkor az egész udvarral találtam magam szemben. (Ezek szerint Ricsi és a haverjai menők. Meg Flóra is, mert körülötte is állt egy kisebb banda.) Mikor vissza fordultam, már nem csókolóztak. Hála az égnek, szörnyű volt látni is. :))
-Mit akarsz? -kérdezte kedvesen Petra, a barátnői meg elkezdtek viháncolni
-Nem hozzád jöttem. -néztem rá
-Reméltem is. Annyira nem vagyunk jóban. De nem szeretnél vissza menni a kis barátaidhoz játszani?-kérdezte vihogva, a barátnői meg még mindig viháncoltak
-Aztaa ez beszólás, vagy esetleg oltás akart lenni? Gyakorold még ha igen. -mosolyogtam rá
-Na, jó. Tényleg menny vissza ok? Majd otthon megbeszéljük. Jó?-nézett rám Ricsi. És ezt milyen normálisan mondta. :))
-Jó-mondtam, majd indultam volna vissza, csak hogy az egyik fiú, akit eddig még sose láttam, rácsapott a seggemre.
-Ezt szerintem nem gondoltad komolyan-néztem a srácra
-De, de nagyon komolyan
-Anyádét ütögesd, jó?-és ezzel tényleg vissza mentem
Ahogy mentem, mindenki de tényleg mindenki megnézett. A b-s lányok, meg Tináék, még akkor is néztek mikor megálltam Dave mellett, és adtam neki egy puszit.(De végül is, mikor adtam neki egy puszit, akkor nem csak szimplán néztek, ha nem felvont szemöldökkel néztek:DD)
-Na, mi volt?-kérdezte Dave
-Szerintem te is láttad-mosolyogtam rá
-Ja láttam. Ha meglátom, leütöm-mondta
-Hagyjad. Nem ér annyit-mondtam, és rákulcsoltam az ujjam az övére
-Amúgy ti tudjátok, hogy Tina meg Noémi hogy szerzett tudomást Dave szülinapi bulijáról?-kérdezte Áron, aki eddig a telefonjával babrált. Mindenki ránézett, majd egymásra. De nem. Senki nem tudta.
-Hogy?-kérdezte Kitti
-Valakinek csörög a telója-mondta Zalán
Az enyém volt. Lili hívott, hogy csak második órára ér be, de Ben jön suliba. Ahogy ezt kimondta már Ben egy SZIASZTOK kiabálás után, nekifutott Davenek, aki persze benne volt a, még el nem kezdődő, bunyó féleségben, és, mivel hogy Ben nekifutott Davenek, elterültek a földön, és elkezdtek verekedni. Aztán a következő ki volt? Na ki? Dan, majd Krisz, Áron. Zalán és Marci inkább felvették. Mi Kittivel megrökönyödve néztük a verekedő fiúkat, még akkor is, ha csak szórakoztak.
-Te-bökött oldalba az egyik lány. Azt hiszem hetedikes.-Dave veled jár?-kérdezte, és a barátnői, mind engem néztek
-Ja-vontam meg a vállam
-Mázlista vagy-mondta egy másik csaj
-Lehet, de nem mindig-néztem, a még mindig verekedő fiúkat
Aztán véget ért a bunyó, mert az ofő, egy laza "Az öt eszetlen fel áll, és azonnal húz az igazgatóhoz!" kiáltással bevitte a fiúkat, de előtte én még kaptam egy gyors csókot Davetől, Kitti meg Dantól.
Az első óra tesi volt, és mi már bőven röpiztünk, mikor megjött az öt eszetlen.:DD
-Na, a tanárnő nem lát, gyorsan elmondjuk-mondattal a fiúk bejöttek a lány (!) öltözőbe, és elmondták mi volt. (Aminek egyébként, Tina meg Noémi szörnyen örült). A lényeg annyi, hogy mindegyik kapott egy-egy szaktanárit, egy 10 perces "verekedésért". Ööö...oké. Szünetbe lementünk az udvarra, és elkezdtünk beszélgetni filmekről. Hogy kinek melyik a kedvence, és, hogy mért pont az?!. Némely diák irigykedve nézett ránk, amit én nem értek, de mindegy.
-Zalán beszélhetnék veled? -jött oda Tina
-Ja, mond-biccentett
-De négyszemközt
-Nincs kedvem felállni -mondta, mire felröhögtünk
-Na, lécci már. Über fontos-kérlelte Martina
-Lécci?? Über?? Atya úr isten- nézett értetlenül Dan
-Csak én vágtam le, hogy egy kicsit rímelt, az amit Dan mondott? -néztem körbe
-Nem, én is észre vettem-mosolygott Dave
-Na, jól van-állt fel nagy nehezen Zalán
-Tehát kinek mi a kedvenc filmje?-tette fel a kérdést Áron
-Nekem a kör-mondta Ben
-Jhajj ne is mond, a rohadt körödet-borzongtam meg
-De most mér? Olyan jó, mikor Samara kijön a tévéből-nézett rám röhögve
-Ja az a legjobb rész-pacsizott össze Davevel, és a többi fiú is helyeselt
-Én végig röhögtem, ez végig sikította-ölelte át Lilit, aki már itt volt
-Dettó-nyomott egy puszit az arcomra a barátom
-Miről van szó?-ült le Zalán-Mielőtt kérdeznétek, nemet mondtam-közölte, mire mindenki megérően biccentett
-A körről-mondta Dan
-Az jó film-értett egyet Zalán
-Jó?? Nem igaz. Ti nem féltetek? -néztem a fiúkra döbbenten
-Nem. Nem is félelmetes-mondta Dave
-De az. Nagyon-értett egyet velünk Kitti is
-Na igen abban nekem is volt részem, hogy féltél-röhögött Dan
-Engem megsüketített. Ott kellett aludnom nála-ölelt át Dave
-Nekem rosszabb. Nem merte bekapcsolni a tévét, se a laptopot.-mondta nevetve Ben
-Mi meg nálam néztük az ágyban, és egyre jobban bújt oda hozzám, mert félt, és a végén lelökött. De ez még semmi. Mikor lelökött fel ordítottam, mert azért csak magasan van az ágyam, ő meg olyat sikított. Bejött a bátyám, meg az öcsém mindkettő egy szál boxerban-röhögte ki kedvesen Dan a barátnőjét
-Jóvan'na-mondtuk egyszerre Lilivel, és Kittivel
-Következő horror?-kérdezte Marci
-Te eddig mit csináltál?-kérdeztem tőle
-Megkérdeztem egy lánytól, hogy eljönne e velem moziba-mondta, és elkezdted esni az eső
-Na, haver, fentről is úgy látják jobbnak, ha nem lesz barátnőd-röhögött Dan, miközben tovább ültünk az esőben
-Magukat nem zavarja, hogy esik az eső?-kérdezte Hajdú tanárúr
-Nem különösebben-mondta Ben
-Nem érdekel, azonnal ide jön mindenki a tető alá-kiabálta
Kicsit megázva mentünk Matekra, majd törire, és bioszra. Délután szakadt az eső, ezért Dave nálam volt, meg részben Ben meg Lili is. (Dan meg Kitti, ma nem voltak együtt). Úgy részben, hogy benyomtuk így négyen a skypeot, és megnéztük az átkozott vagy hajnalra című horrort. Megint horror! Wáá. De ez így sokkal érdekesebb volt, mert mind a négyen ezt a filmet néztük, és Lilive tökéletesen egyszerre sikítottunk fel, a parásabb részeknél.
-Gyerekek gyertek kicsit-szólt anya fel az emeletre-Kristóf, meg Dave is jöhet ha gondolja
-Atya ég, mi lesz -néztem ki az ajtón
-Mindjárt jövünk -mondta Dave Benéknek
-Ok-bólintottak
-Sziasztok-köszönt egy pasas, mikor leértünk
-Jó napot Deák Boglárka, Deák Flóra, Deák Ricsi, Becskei Dávid, Szalai Kristóf-mondtuk, majd kezet rázott Ricsivel, a barátommal, meg Kristóffal
-Ő itt Gergely Ádám, a munkatársam.-mondta anya, és az értetlen fejünket látva folytatta
-Eljött vacsorázni, hogy megbeszéljünk egy fontos dolgot, tehát ha kérhetem ne zavarjatok.-mondta anya
-Jó nem fogunk, de hova ne menjünk be? Amúgy meg lehet jön Petra-kérdezte Ricsi
-Az ebédlőbe, meg a dolgozóba. Rendben jöhet. De lehet hogy körbe vezetem a házban majd. -mondta anya
Már indultunk volna fel, mikor anya még mondott valamit.
-Bogi, mik voltak ezek a sikítások?-kérdezte anya
-Ja semmi csak, horror filmet nézünk négyen.-mondtam
-Négyen? De nem csak Dave van itt?-kérdezte összeráncolt szemöldökkel
-De, de Lilivel meg Bennel skypeon beszélünk, mert ott van Ben Lilinél, és ugyan azt a fimet nézzük-mosolyogtam
Anya ennyivel hagyta is, és mehettünk fel. Hát én azt hittem ott halok meg.Annyira félelmetes volt.
-Ááááááá-sikítottunk Lilivel tökéletesen egyszerre, majd én odabújtam Davehez mert ez olyan jelenet volt, hogy még Dave is hátrált kicsit. Iszonyatosan megijedtem/megijedtünk. :DD A film további részét, már Davehez odabújva néztem, mert könnyben el tudtam úgy takarni a szemem. :) 
-Ennyire félelmetes?-kérdezte Dave, és adott egy puszit a homlokomra
-És ez Bogi szobája-nyitott be anya, két kis kopogás után
-Szép, nagy-mosolygott a férfi, Ádám asszem
Mentek tovább, Davevel csak tippeltünk, hogy hova. Bejött a tippünk, mikor egy sikítást hallottunk. Anya Flóránál volt:DD
-Na?-kérdezte Dave, mikor kikapcsolta a tévét, és felkapcsolta a lámpát
-Minden horror film után itt alszol-bólintottam
-Jó, de akkor haza ugrok pár cuccomért-mondta nevetve
Elköszöntem Benéktől, és pont most jött meg Dave...
nagyon köszönöm a 3 573 oldalmegjelenitést! a kövi rész 2 komi után jön!! Xoxo ja igen, mellékszereplőkről képet még lehet most kiteszem♥.♥:DD


6 megjegyzés:

  1. nagyon jo:) nagyon tetszik amit irsz:D<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm, most mellék szereplőket irom, nem sokára kirakom azt is, utána meg elkezdem írni a kövi részt, mert ma még van időm rá :DD Xoxo♥

    VálaszTörlés
  3. Szia, Szabina, nagyon jó kis rész lett. Bagit és a többi lányt teljes mértékben meg tudom érteni. Én is nagyon félek a horrortól :D Ezért olvasok inkább ;) De már fent is van a kövi rész, szóval megyek is <3 :)
    Puszi Niki :)

    VálaszTörlés
  4. Ügyesen írsz de vannak benne copyzott részek az szjgből és a hűvösvölgyi suliból de amúgy jó

    VálaszTörlés