2013. szeptember 7., szombat

28.rész

Itt az ÚJ RÉSZ!! Jó olvasást!♥.♥

Október 2(kedd)

A tegnapi horror után, alig bírtam elaludni, ergo alig aludtam 5 órát, de lehet sokat mondok. Ma megint esett az eső, egész nap. Reggeltől estig. Reggel ahogy felkeltünk Davevel, kapásból kirohantam a teraszomra (hogy ezt miért tettem, azt nem tudom, de olyan jól esett)
-Nem akarsz bejönni?-kérdezte Dave, mikor én már vagy 10 perce kint ácsorogtam az esőben
-Nem-ráztam a fejem
-Akkor én hozlak be-jött ki, majd megfogott és bevitt a fürdőbe
Lemosdottam, öltöztem,:

 majd lementünk reggelizni, és utána indultunk a suliba. Amikor oda értünk a sulihoz, nem volt kint senki. Miért lettek volna?! Szakadt az eső. Amikor felmentünk a másodikra, röhögést hallottunk. És hogy honnan? Hát persze, hogy a mi termünkből.
-Sziasztok-léptünk be a terembe
-Szhi-asztok-ölelt meg Lili röhögve
-Mi az?-néztünk értetlenül
A lényeg annyi, hogy Áron meg Krisz össze vesztek valami lányon, és verekedéssel akarták eldönteni, hogy kié legyen. Elkezdtek birkózni lent a földön, és amikor fordultak, össze ért a szájuk! Tehát vehetjük úgy is, hogy szájra puszi volt. :DD Mondjuk én röhögtem úgy kb. 30 másodpercig. Ellenben a többiek, vagy 10 percig folyamatosan. Áron meg Krisz lement fertőtlenítőt kérni, az orvostól. Ezek hülyék. :DD Az első óra magyar volt. Lett volna. Dave meg Dan óra előtt át állította az órát, és volt negyed óra magyar óra. Bordács tanárúr kicsit furcsálta, hogy ennyit késett, mert sose szokott. Erre Ben rávágja, hogy nagyobb szemüveg kell. Mi felröhögtünk, a tanárúr meg elkezdett kiabálni, hogy ne szemtelenkedjen. :DD nagyon nagy volt. Utána jött egy matek, ami szintén érdekes volt.
-Na, jól van Dániel, ide adod az ellenőrződ-ment oda Danhoz Szabó tanárnő
-Nincs-közölte
-És miért nincs?
-Mert...csak-vonta meg a vállát Dan
-Velem ne szórakozz, add ide de azonnal-emelte fel a hangját a tanárnő
-Itt van-adta oda flegmán Dan
És ez fojtatódott föci, angolon, és tesin is. Dan mindenkinél kihúzta a gyufát, és nem tudtuk miért. Vagyis már megszoktuk, hogy egy nap kihúzza egyszer. De nem minden órán. Majd megkérdezem tőle. Órák után, még beszélgettünk, az aulába, de aztán az ofő haza küldött minket, mert elmondása szerint tőlünk zengett a suli. Lilivel mentem haza, mert a fiúk mentek pc játékot venni. Esőben. Ők tudják...De ha meg fáznak.... Mikor haza értem kiabálást hallottam a nappaliból.
-Mi történt?-ráncoltam össze a szemem, mikor megláttam, hogy a lépcsőn ülnek Patrikék, Flóra meg pár barátnője.
-Ricsi valamit csinált-mondta Flóra
-És mit?-kérdeztem
-Nem mondják el
-De még is mit képzeltél? Hogy nem lesz ebből semmi?! Édes fiam azért gondolkozhatnál néha-hallottam anya hangját
-De akkor ne szóljon be a barátnőmnek, és akkor talán nem csináltam volna semmit-vágta rá kapásból Ricsi
-Az a lány nem hozzád való. Teljesen elveszi az eszed. Betörni miatta egy orrot? Istenem
-Mi az, hogy nem hozzám való? Igenis hozzám való
-Gyere már vissza Richárd, istenem -hallottuk Ricsi lépteit, gyorsan fel mentünk a lépcsőn.
-Hagyjál-vágta be Ricsi a szobája ajtaját.
Anya haza küldte Patrikot, Balázst, meg  Márkot. Én meg megcsináltam a leckét, olvastam, meg facebookoztam, vagyis inkább reménykedtem, hogy Dan feljöjjön. És fel jött
Bogi: Hali:)
Dan: szia
B: beszélhetünk?
D: Ja, mond
B: ömm...miért húztad ki a gyufát minden tanárnál?
D: Semmi közöd hozzá
B: akkor bocs
És véget ért a beszélgetés, én nem írtam ő se írt. Ez kicsit meglepett, hogy így válaszolt.

*negyed óra múlva*
D: Bocs, hogy köcsög voltam de elég nehéz ezt így most elmondani. Csak Kitti tudja, senki más...
B: Semmi baj, ha nem akarod nem kell elmondani :)
D: A bátyám drogozik...
B: Mi? Úristen vagy is...
D: Ja, kicsit meglepődtem, mikor a táskájában találtam egy csomaggal...
B: Húú hát...
D: Igen, én is így reagáltam.
B: Az én bátyám, meg betört egy orrot
D: :)) miért?
B:  barátnőjének valaki beszólt, és összeverekedtek
D: Most mit csinál Ricsi?
B: Csapkod, dobálózik, zenét bömböltet
D: az kemény, de most megyek anya hívott
B: rendben szia:))
D: Ne mond el senkinek
B: bennem megbízhatsz :)
D: Thx  ;))
A beszélgetés után, vagy öt percig csak ültem, és néztem magam elé. Ez nagyon durva.
-Édes gyerekem, fejezd már be a dobálózást-jött fel anya idegesen
Ricsi nem szólt semmit, se erre, se egész este. Csak a szobájában volt. Nem tudom miért nem birok aludni, pedig kéne, mert holnap is hulla fáradt leszek...
Azt szeretném mondani, hogy minden héten két rész lesz, de lesz olyan hogy akár három is. A másik blogomban is próbálok egy héten kettőt rakni. Köszönöm a 4,045 oldalmegjelenitést, valamint a 8 rendszeres olvasót. A kövi két komi után jön :)♥♥



2 megjegyzés:

  1. Kedves Szabina,
    hát, hol is kezdjem... Én teljes mértékben egyetértek Bogi anyujával, hisz a leírásod alapján valóban nem Ricsihez illik a lány. Dan tesójáról annyit tudok mondani, hogy bolond, ha ilyen szerekhez folyamodik, bár szerintem nem az alapján kell ítélni, hogy mit talált a táskájában, hisz lehet, hogy csak félreértés, de ő tudja, hogy mit hisz el és mit nem :D
    Folytasd hamar <3 :)
    Puszi Niki :)

    VálaszTörlés
  2. Majd jön a kövi rész, ahol bebizonyosodik, hogy tényleg drogozik. De ez a a kövibe lesz. Nagyon köszönöm :))<333

    VálaszTörlés