2013. szeptember 10., kedd

29.rész

Itt az új rész. Remélem tetszik. Jó olvasást! Xoxo ♥.♥ 9 FELIRATKOZÓ!!! KÖSZÖNÖM!!! <333

Október 3(szerda)

Reggel Ricsi fél nyolckor fogta magát, kivágta az ajtaját leszaladt (lerobbant inkább) és mikor elment, úgy becsapta az ajtót, hogy beleremegett a csillárom. Nem igaz, hogy ennyire szereti azt a büdös k-t. Vagy nekem mindegy is, hogy kit szeret, vagy kit nem, de azért a házat nem kéne szétverni. Megpróbáltam vele beszélni, de mikor megszólaltam, lekiabálta a fejem, hogy "Most én is kezdem azt mint anya, hagyjuk már őt békén". Én meg egy "Jó még én kérek bocsánatot" mondattal kimentem a szobájából, és egész nap nem is mentem a szobája fele. Ha neki így jó, nem érdekel mit csinál. Majd rájön. Dave megfázott, a tegnapi játék vevésen, mivel ugye esőben mentek. Ben bezzeg túlélte. Na, jó remélem Dave is túléli, de akkor is. :DD Osztályfőnökivel kezdtük a napot. Mi vidáman kezdtük az órát, az ofő már kevésbé.
-Gyerekek annyi panasz érkezett rátok ez alatt a pár nap alatt, hogy meg sem tudtam jegyezni. Fel kellett írnom.-lebegtette meg a papírt, ami khm csak 3 oldal lett...
-Nyugodjon meg, a feléről nem is tud-szólt oda Ben, mire röhögve bólogattunk.
-De ha nagyon akarom, úgy is kiderítem, hogy mit csináltatok-nézett fenyegetően Kozma tanárnő
-Ááá biztos, hogy nem. De ha igen komolyan mondom, megtapsolom-vigyorgott Dan. Visszatért. Azért nagyon sajnálom a bátyja miatt. Bár én megkérdezném inkább, mint hogy ha találok egy csomag fehér port a táskájában, egyből drognak nézném. Mondjuk nekem is az jutna először eszembe, és nem az, hogy egy csomag porcukor. :DD
-Dániel, mi ez, hogy tegnap kikészítetted Bordács tanár urat, Szabó tanárnőt, Magda tanárnőt, Kovács tanár urat és Németh tanárnőt?-nézett Danra a tanárnő
-Nem tudom-vonta meg a vállát-Rossz napom volt-mondta
-Rossz napod?-forgatta a szemét a tanárnő
-Boglárka, és Lili. Futkározás a folyosón. Veszekedés a b osztállyal? Mi ütött belétek?-nézte a lapot. Ja igen. Meg kellett kergetnünk a fiúkat, mert elvették a pulcsink, tolltartónk, kólám (amiért nagyon megkergettem Davet, aki meg zsarolt. Vagy megcsókolom, vagy megissza a kólám. Megcsókoltam, erre felbontja, és egy levegővel lehúzza az egész kólám) meg még sok mindent elvettek. A b-s lányokkal azért vesztünk össze, mert 1: Szét akarnak minket robbantani Davevel, 2: leku*váztak. Ezt csak nem hagyhattam szó nélkül. De az egy szavamból, lett egy negyed órás komplett veszekedés. Dave védett, meg az igazgatótól, mert hogy ha ő nincs ott, akkor biztos megtéptem volna Amandát. Mostanában Tina meg Noémi nem is olyan...szemét. Hm...fura.
-A fiúk hülyék. Legyen elég ennyi, a b-s lányokkal meg azért vesztünk össze, mert beszóltak Boginak. -mondta Lili
-De ha csak Boginak szóltak be, akkor miért voltál benne te is?!-nézett Krisz Lilire
-Hát mert én nem hagyhatom, hogy valaki leku*vázza a barátnőm-mondta Lili
-Lili-szólt a tanárnő
-Bocsánat-intett
-Dávid...ő most nincs, vele majd jövő héten számolok...:DD
-Magda tanárnő beszámolt arról, hogy földrajz órán egyesek nem bírnak nyugton maradni. Azok pedig Dániel, Áron, Dávid, Bence, Boglárka és Lili-nézett fel a tanárnő
-Én ezt nem értem. Pedig csak beszélgettünk-töprengett Áron
-Marcellt és Zalánt ki is felejtettem-szólt az ofő
-Mi nem is beszéltünk-kapta fel a fejét Zalán
-Nem, ti nem, de telefonoztatok-nézett rá a tanárnő
-De azt csendben-mondta Marci, mire felröhögtünk
-De se halkan, se hangosan, ne csináljátok, különben elveszem és csak év végén kapjátok vissza...-fenyegetőzött a tanárnő, de a hangjába bele szólt a csengő.
-Ki jön le velem a büfébe?-kiáltotta Ben
-Majd én-álltam fel-Ki mit kér?-kérdeztem
-Kóla-mondta Dan
-Fanta, kakaós csiga-nézett fel Kitti, aki eddig semmire sem reagált, csak rajzolgatott Dan mellett.
-Más?-kérdezte Ben
-Nem-rázták meg a fejüket
-Jó-bólintottunk, majd kimentünk a teremből
-Amúgy te hogy hogy nem fáztál meg?-kérdeztem
-Kösz-nézett rám
-Nem úgy értettem-röhögtem el magam
-Tudom hogy értetted-mosolygott
-Mert az a buzi inkább lassan sétált, mint hogy siessen. Ő baja.-röhögte ki kedvesen a legjobb haverját
-Nem vagy tiszta-nevettem, majd beálltunk a sorba. Mikor vissza értünk, Zalán meg Marci éppen veszekedtek valamin, Dan Kittit csesztette, aki ezt megunta, és egy olyat rávágott Dan vállára, hogy még nekem is fájt. Bia meg Hanna beszélgettek, Áron és Krisz valami deszkás versenyről beszélgettek, Tina meg Noémi meg valamilyen divat lapot olvastak.(ha tudnak egyáltalán)
-Na, tehát folytassuk-csapta be az ajtót az ofő
-Bianka, Katona tanárnő szólt, hogy majd októberben lesz egy biológia verseny. Szeretnél menni?-irkált valamit a füzetébe
-Nem tudom. Biológiából nem vagyok valami jó-húzta el a száját Bia
-Nem vagy jó? Ne hülyéskedj már. Te vagy a legokosabb ember, akit valaha ismertebb. És még szép is vagy-mosolygott Marci. Bia rendesen el is pirult.
-Húúú-mondtuk egyszerre többiek
-Mi lesz itt?-vonogatta Dan a szemöldökét
-Ne mááár. Tök félelmetes vagy így-borzongott meg Kitti
-Befejeznétek?-ordította el magát a tanárnő
-Na, tehát ennyi lenne. Most mindenki vegyen elő egy lapot-mondta
-Ne máár, röpdoga?-kérdezte Dan nyöszörögve
-Ofőiből?-néztem rá felvont szemöldökkel
-Ja, télleg-vonta meg a vállát röhögve
-Mindenki írja rá a nevét, és a következő kérdést-irta fel a tanárnő a következőt a táblára: Mit vinnél magadra, egy elhagyatott szigetre?
-Tanárnő-jelentkezett Hanna
-Igen?
-Mennyi dolgot lehet felírni?
-Egyet
Eltelt öt perc, mire a tanárnő megszólalt
-Tegyétek le a tollat, és valaki szedje össze. Köszönöm Dániel.-mondta a tanárnő. Dan unottan felállt, és tök kedvetlenül elkezdte szedegetni a lapokat, csak ő útközbe el is olvasta, hogy ki mit írt, ezért olyanokat nevetett.
-Tehát Lili, egy laptopot vinne magával
-Igen-bólintott
-Szörnyen eredeti -mosolygott gúnyosan Tina
-Menny a francba-mondta neki Lili nyugodtan
-Elég. Bogi, szintén laptopot vinne magával.
-Kitti, egy óriási plüss macit
-Most komolyan?? Annyi minden lehetett volna amit viszel, de te egy plüss macit-nézett Dan értetlenül a barátnőjére
-Igeeen, mert olyan cukiii-vigyorgott Kitti
-Nekem nyolc-röhögte ki kedvesen Dan
-Áron egy snap-ba... mit?-ráncolta össze a szemöldökét az ofő
-Snapback-segítette ki Áron
-Minek? Úgy is mindig az van a fejeden-mondta Krisz
-Mert a tieden nincs ugye?-fordult oda hozzá Áron
-De, csak én nem azt vinném-vonta meg a vállát
-Krisztián, egy házat-mondta
-Igazad van, ez sokkal jobb-lökte meg Áron, mire Krisz elmosolyodott
-Bianka, könyvet-olvasta fel
-Hanna sminket
-Dániel pedig egy lakatlan szigetre, lakatot vinne-mondta unottan a tanárnő, mi meg felröhögtünk
-Igen-vigyorgott. Ez is csak az ő eszetlen fejéből pattanhat ki. A kövi óra rajz volt, utána matek, majd angol, utána pedig kémia. Kémiáig úgy nem is volt olyan nagy hülyeség, csak néhány beszólás. De aztán kémián.... Sipos tanárnő még év elején csinált egy ülésrendet, ezért én Dan mellett ülök. Éppen irtunk, mikor arra lettem figyelmes, hogy Dan mellettem lehajtott fejjel csinál valamit, de már vagy öt perce, és ez fel sem tünt a tanárnőnek. Ez volt negyvenkor. Csöngőkor mindenki pakolni kezdett, kivéve egy embert. Aki Dan volt. A tanárnő oda meg hozzá, majd le ba***a(már bocs a kifejezésért) az asztalra a rohadt nagy könyvét. Erre Dan felkapja a fejét, majd elröhögi magát. Ez volt kémián, és egyben az utolsó órán. Mikor haza értem, anya már pakolt. (elmegy ilyen üzleti útra, és csak pénteken(!) jön haza. Neeeee!)
-Na, én megyek. -szólt be a nappaliba, ahol én meg Flóra az éjjel-nappal Budapest ismétlését néztük, Ricsi meg fejhallgatóval a fején, chatelt valakivel, ahogy láttam.
-Jó, szia-adtam neki két puszit, majd Flóra is így tett
-Szia-köszönt Ricsi (elég hűvösen, de legalább köszönt)
-Sziasztok, pénteken jövök. Addig nem össze törni a házat, meg stb, stb, stb. Rendben?-nézett ránk anya
-Rendben, szia-mondtuk egyszerre Flórával
Anya elment, majd Ricsi felhívott valakit.
-Na, akkor át megyek-állt fel Ricsi
-Vigyek valamit?-kérdezte, miközben pakolt össze, csak hogy kiesett a kezéből  töltő, ezért segítettem neki
-Köszi-nézett rám, ahogy felvittük a szobájába
-Nincs mit-mondtam
-Amúgy bocs, hogy olyan köcsög voltam veled-nézett rám
-Semmi-mosolyogtam, mire vissza mosolygott
Ricsi elment Petrához, ott is alszik. Jeee. Fel mentem facebookra(rejtve), majd ráírtam Danra:
B: szia, zavarok?
D: hali, nem mond :)
B: nem akarok beleszólni, de honnan tudod biztosan, hogy amit találtál a tesód táskájában, az drog?
D: Mert tegnap bedrogozva jött haza. Látszott a szemén, hogy totál KO, és nem volt pia szaga, tehát...
B: Remélem te nem fogsz ahhoz nyúlni
D: nem tervezem :))
B: akkor jó ;))
D: Dave hogy van?
B: elég jól, holnap már jöhet suliba
D: egy napos betegség? :DD
B: valahogy úgy :)
D: és Ricsi?
B: az most Petránál van, velünk már normális, bocsánatot kért, amiért leordította a fejem, de anyával még mindig szemét ://
D: uhh az nem jó. A tesóm barátnőjét is Petrának hívják :))
B: És jó fej?
D: Persze
D: .
D: .
D: .
D: .
D: .
D: Nem, egy büdös kurva
B: ismerős...
B: milyen Petra?
D: húú nem tom, asszem Szekeres Petra
B: nem ő?  https://www.facebook.com/petra szekeres
D: De, miért?
B: Mert a bátyámnak is ő a barátnője :))
D: anyááád:DDD
B: Jah, majd rájönnek... vagy nem:D
D: vagy nem:D
B: ááá mennem kell, holnap beszélünk szia ;)
D: Este leszel?
B: nem tom, majd rád írok:)
D: jó szia ;DD
Én mindig is tudtam, hogy valami nincs rendben ezzel a csajjal, de ez rendesen meglepett. Milyen joga van ahhoz, hogy ezt tegye a tesómmal, mert oké, hogy Ricsi a tesóm, és sokat veszekszünk, de attól még is csak a bátyám, és szeretem, és elmondom neki, hogy milyen kis aranyos, kedves, szép (na, jó tényleg szép lány) barátnője van. Majd holnap, vagy majd mikor haza ér...
köszönöm a 4 429 oldalmegjelenítést, meg a 9 feliratkozót. KÖSZÖNÖM. két komi után jön a kövi XOXO ♥-♥

5 megjegyzés:

  1. köviit..! már ide sem írom h jó egyértelmü xdd

    VálaszTörlés
  2. nagyon köszönöm :)) ♥♥ majd valamelyik nap hozom a kövit. A másik blogomban is

    VálaszTörlés
  3. Az egészet másoltad az szjgről és a hűvösvölgyin suliról csak más nevekkel......az ofőóra a szigetes kérdés.., az anyja pasija hüvösvölgyiböl van a tesójuk......

    VálaszTörlés