2013. szeptember 13., péntek

30.rész

Bocsi, hogy későn hoztam... túlléptem a 4600 oldalmegjelenítést!!! WOW Thanks, olyan nagyon jóóó, köszönöm. 10 FELIRATKOZÓ. KÖSZÖNÖM! Irjatok pár komit, és ha úgy látom, hogy sokan irtatok, akkor kiteszem a kövi részt! :) <333333 Szerintem ez annyira nem lett jó. A kövi viszont hosszúra, és érdekesre tervezem. Jövőhéten jövök!! Xoxo

Október 4(csütörtök)

Tegnap Dave nem volt suliba, mert beteg volt. Egynapos betegség. Ma reggel szokásosan a kapu előtt várt engem. Amúgy Ricsi majd délután jön, és megbeszéltük Dannal, hogy pontosan három órakor mondjuk meg nekik. Ő a bátyjának, én Ricsinek.
-Sziaaa-öleltem meg, Davet
-Szia-csókolt meg
-Mehetünk? -fogta meg a kezem, mire bólintottam egyet
Mikor oda értünk a sulihoz, már mindenki ott volt. Beszélgettünk a holnap estéről, ugyan is megint megyünk a Deákra.
-Akkor te most nem jössz?-nézett Áron Danra
-De, majd a szomszéd fiát verem hogy adjon pénzt-mondta
-A szomszéd fiát vered ha nem ad pénzt?-mosolyogtam
-Igen, majd ő ad -bólogatott Dan
-És ha rád hívják a rendörséget? -kérdezte Dave
-Próbáltam, a zsernyákok se adnak-mondta, majd felröhögtünk
-Hát, te hülye vagy-nevettem
-Ott jön Tina. Mit csinál?-nézett a távolba összeráncolt szemöldökkel Krisz
-Kit érdekel?-vonta meg a vállát Lili
-Igazából senkit, de kíváncsi vagyok, hogy mennyire égeti le magát-mondta Dave, mire mindenki helyeselt
-Hallod ez jó volt-lökte meg Ben
Egészen második óráig, nem is tudtuk, hogy mi volt Tinával. Aztán kiderült. Barátja van. Húúú aztaaa. Na neee. Még ilyet??? Ez így még szép, és jó. De ahogy mondta, hogy neki pasija van, meg júúj, húú, meg áááá. Meg mikor utolsó szünetben álltunk a folyosón és beszélgettünk, Tina, Noémi, meg a b-s lányok, úgy mentek el mellettünk, hogy tisztán hallottam, mikor Tina azt mondja hogy: "De annyira helyes, meg vicces, jó fej, kedves, és imádom". (ebben az a röhej, hogy amikor még a folyosó végén voltak, nem beszélgettek olyan nagyon hangosan semmiről, csak mikor a fiúk "halló" közelébe kerültek. Vagyis inkább Dave reakcióját várták, de ő inkább velem csókolózott:DD) Mikor haza értem már háromnegyed három volt, ezért gyors bekapcsoltam a gépem, felmentem fészre, de akkor már három volt. Ezért mehettem is ki, elmondani Ricsinek, hogy milyen a barátnője. Hát ez nem jött össze. Mert ahogy elmondtam elkezdi, hogy: "Mégis honnan veszek ekkora baromságot, meg hogy ez nem igaz, Petra aranyos lány, csak én nézem másnak...) Hát oké... én hagytam is Majd rájön... Vagy nem...Megkérdeztem Dantól is:
B: Na, szia. Mi volt?
D: Szia. Hogy lehetek ekkora hülye, meg hogy mit képzelek magamról, meg ez nem igaz, már hogy csalná meg, meg stb. Ott?
B:Dettó:CC
D:Nem baj, majd rájönnek. De akkor mi mondhatjuk, hogy megmondtuk. :D
B: Ja az biztos:))
D:Dave?
B: Playstation bajnokságra jön mindjár:DD
D:Háhá, az jó:DD
B:Kitti?
D:Majd mindjárt megyek hozzá:)
B::)
D:Amúgy meg a szüleimnek a bátyám miatt is van elég gondjuk, tehát nem hiszem, hogy kapok pénzt holnapra, ergo nem is megyek ://
B: Na, ne csináld. Minek kéne pénz?
D: Mondjuk, pl.: Meki, pia, üditő...stb
B: Ahan, és szerinted nálunk nem lesz pénz?
D: De lesz, de az más...
B: Jhajj, emlékszel múltkor Áronnál se volt pénz, és Daveék zokszó nélkük fizették neki a kaját, üdítőt meg mindent
D: Jó, de ő otthon hagyta, nálam meg eleve nem is lesz...
B: Jajj he. Istenem most ne csináld már. Nincs dugi pénzed?
D: Nincs. Miért lenne?
B: Pont ilyen esetekre...Nekem van általában egy, 2-3 ezer forintom mindig
D: Hát nekem nincs. Mindegy kibirok egy pénteket úgy, hogy nem leszek a Deákon.
B: De ne máááár! Akkor majd én fizetek
D: Hagyjad nem megyek és kész
B: Akkor hülye vagy
D: Az biztos, de akkor se megyek:))
B::D,:(
D:Na, ne már. A többiek ott lesznek.
B: Igen tényleg: Én, Dave, Lili, Ben, Kitti,    , Áron, Krisz. És az üres hely?? TE! Nélküled nem teljes a banda
D: Eddig is kibírtátok nélkülem, ezentúl is kibírjátok
B: De menny már a fa...
-Szia-jött be Dave
-Szia-álltam fel, és megcsókoltam
-Kivel beszélsz?-támasztotta meg az állát a fejemen(mikor már leültem)
-Dannal. Nem birom rávenni, hogy holnap eljöjjön . -mondtam ,miközben irtam neki
-Mond meg neki, hogy skype-ült le a földre a barátom
D:Jó, megyek a fa...-ba, de holnap akkor se.
B: Skype, itt van Dave
-Na, szia-köszöntem
-Szasz-biccentett Dave
-Sziasztok-intett
-Na, tehát. Jönnöd kell.-kezdtem előröl
-Bogi gyere egy kicsit-szólt Ricsi
-Egy perc-álltam fel
-Mi az?-mentem ki
-Megcsalt. -mutatott a chat ablakra
-Hah, én meg mondtam. Még hozzá Dan bátyjával. -mondtam neki, mikor elolvastam
-Ez nem igaz-röhögte el magát kínjában
Még beszélgettünk pár dologról, aztán mentem vissza a fiúkhoz.
-Rávettem. Eljön.-mondta Dave
-Hogyan?-kérdeztem
-Hosszú-néztek össze
-Jó, mindegy. A lényeg, hogy eljössz. Na, a másik. Ricsi rájött. Petra megcsalta. -ültem le Dave mellé
-Hogy?-kérdezte Dan
-Chaten beszéltek. El is olvastam. Bevallotta. Még nem láttam ilyen szomorúnak a bátyámat.-néztem Danra
-Majd akkor az enyém is rájön előbb-utóbb. De most mentem Kittihez. Szasztok-intett, majd beis zárult az ablak. Mi meg Davevel elkezdtünk játszani. 3-6-ra levert. Nem ér. De kárpótol. Itt alszik, ma, meg holnap is. Háhá. Most haza ment pár cuccáért. ♥


4 megjegyzés:

  1. Szia, most hogy már tudom, nem lett törölve, írhatok komit, hát nem szuper? Na, jó ez csak amolyan költői kérdés volt, viszont a rész nagyon jó lett, ezért folytasd! :D
    Puszi Niki :)

    VálaszTörlés
  2. naggyon jóó :D mikor lesz kövi? már nagyon vároom :D

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, és jövő héten :))<333

    VálaszTörlés