2013. szeptember 17., kedd

31.rész

4780 oldalmegjelenítés!!! KÖSZÖNÖM!!! Jó olvasást! xoxo ;))<333 Bocsi a késésért. A kövi 2 komi után jön, olyan csütörtök fele<333

Október 5(péntek)

Kezdjük ott, hogy a bátyám tiszta depis lett, mert megcsalta az a kis...mindegy. Úgy hogy nem is ment suliba. Reggel gyors felöltöztünk:
 
Aztán indultunk is a suliba. Ma elég kemény óráink voltak: Tesi, föci, magyar, angol, biosz, és egy nem túl kemény a végére, rajz. De ez nem is fontos.
-Na, akkor megyünk a Deákra?-nézett körbe Krisz
-Ja. Mindenki-biccentett Dave
-Mindenki? Dan is?-nézett rá nagy szemekkel Áron
-Hát ha nem szeretnéd, akkor nem-röhögött Dan
-Hülye! Jó hogy szeretném-röhögött fel Áron

*Dave szemszöge*

Holnap után Bogi szülinapja. De mi holnap csinálunk egy ilyen kis nem is tudom mit. Mert előre szólt, hogy neki nem kell semmilyen meglepetés buli. Hát jó. Nem is volt ötletem szinte semmi. :D
Csak azt nem tudjuk, hogy hol legyen. Mert merültek fel olyan ötletek, hogy pl.: A parton. Hát nem is tudom, nem. Én mondtam a deszka parkot. Aztán az úgy nem jó, mert végülis ki lehet bérelni, de mások is akarnak szombat este deszkázni, tehát kilőve. Utána jött fel a Deák. Hát nem is tudom. Ez eddig a legnormálisabb hely. Ezen gondolkozom. Ajándék. Én egy nyakláncot és egy gyűrűt vettem neki:

Lili egy fülbevalót vett neki. (azt mondta azért, mert Bogi azt már múltkor is nézte, csak nem vette meg):

Kitti egy párnát:

A többieket nem tudom. Amúgy a helyeket Bennel, Lilivel és Kittivel kerestük. Na, mindegy.

*Bogi szemszöge*

Kint álltunk a tesi folyosó előtt és beszélgettünk.
-Menjetek öltözni-mondta Németh tanárnő
Már öltöztünk, mikor bejött az ofő, Németh tanárnő és a védőnő.
-Három lányt kérek. -mondta az ofő
-Miért?-kérdezte Bia
-Mert oltást kaptok.-mondta a védőnő (akit egyébként elneveztünk a lányokkal, "ncs"-nek. Ami annyit tesz, hogy óriási melle van, és ezért lett ncs. Nagy Csöcs. Ez így elég izén hangzik, de igaz)
-Szurit?? Én nem akarok-kezdte Kitti
-Nyugi. Kibírod. -simítottam meg a karját.
-Na, mindenki jöjjön ki. -nyitotta ki az ajtót. A fiúk kint ültek a folyosón lévő padon, és valamin iszonyatosan röhögtek. Amíg meg nem látták Kitti lesápadt fejét.
-Mi az?-pattant fel Dan
-Nem akarok szurit-nyöszörgött Kitti
-Jaj, nyugi már. Nem lesz semmi. Nem fog fájni. -ölelte át, közbe pedig nekünk tátogta, hogy "Fura volt ezt kimondani egy nyolcadikosnak" :DD De hülye!
-Na, akkor mehet Bogi és Lili-mondta az ofő
-Jó-biccentettük, majd bementünk. Megkérdezték a nevünket, beadták a szurit, és már jöhettünk is. Ennyi volt. Ez eléggé fájt. Jobban mint a hetedikes...
-Na? Fájt?-kérdezte Kitti
-Nem-mondtuk Lilivel. Az igazság, mint már mondtam, az, hogy fájt. Nagyon. Én nem vagyok olyan, de ez tényleg fájt. Lezsibbadt a kezem is. Mindegy, Kittinek ezt nem muszáj megtudnia.
-Na, Kitti. Jól vagy?-kérdezte Németh tanárnő
-Nem-rázta a fejét. A fiúk következtek. Ők bementek, kijöttek, hülyültek tovább.
-Húú Kitti nagyon fájt...-kezdte Krisz
-Te hülye. Ne rontsd már a helyzetet-csaptam tarkón
-Jóvan' na-röhögött
-Hallod, nagyot csap a csajod-lökte meg Davet
-Háh, ez van.-vonta meg a vállát, majd rám kacsintott, és tovább szórakozott a telójával.
-Na, gyere Kitti. Én is mennék már be-állt fel Dan
-Cajj, jó-majd bementek
-Na, fájt?-kérdeztem, mikor kijöttek
-Nem, de majdnem elájult. Tökre sápadt. Mint egy vámpír.-mosolygott Dan
-Azért, mert allergiás vagyok-közölte Kitti
-Még is mire?-kérdezte Lili
-A tűkre. De tényleg. Olyankor mindig lesápadok, meg néha elájulok.-mondta
-De legalább túl élted-adott neki Dan egy puszit
Kitti túl élte, mi is, a tesi sokkal lazább volt. A föci elég érdekes volt. Daveék végig hülyülték, majdnem kaptunk egy szaktanárit, minket elültetett a tanárnő, tanulni nem igazán tudtunk. A kövi óránál, inkább a szünet volt a lényeg. Ben pont ivott, Dan meg fogja magát, és megnyomja az üveg végét. Bennek tiszta tea lett a feje, a ruhája (pulcsija, nadrágja) Már itt is röhögtünk, de a következő dolog mindent vitt. Erre Ben Dan után dobta az üveget. Ez még így nem is lenne baj, csak hogy nem volt rácsavarva a kupak. A padló, a pad, Dan egész háta, Ben arca, ruhája tiszta tea lett. Minden ragadt. Asszem lesz mit megbeszélnünk ofő órán. A többi órán semmi nem volt. Délután eljött hozzánk Kitti és Lili. Ricsi egész végig a szobájában volt, még arra sem reagált, mikor szóltunk, hogy jöttek Márkék. Semmire. Flóra meg Kristóffal volt valahol. Este voltunk a Deákon. Iszonyatosan jó volt! Nagyon sokat nevettünk. Most nincsen kedvem leírni azt, hogy miket csináltunk, mert rohadt fáradt vagyok. Mindjárt lecsukódik a szemem. Majd talán holnap mesélek...


4 megjegyzés:

  1. annyira tetszik ahogy irsz;D meg a blogod is;D csak igy tovàbb;D<3

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik mikor lesz kövi? <33 :D Vannak blogok amikben van ilyen kérdezz-felelek a tiedben nem lesz?? *.*

    VálaszTörlés
  3. köszi, ma már biztos nem, talán holnap. Nem tudom:// legyen? lehet, majd még eldöntöm:))<33

    VálaszTörlés