2013. szeptember 20., péntek

32. rész

Mostanában nem igazán komiztok. Úgy hogy ha valakinek tetszik a blogom, akkor létszíves írjon egy komit. Viszont mindjárt meglesz az ötezer oldalmegjelenítés! Köszönöm. Bocsánat a késésért és, hogy nagyon későn hoztam. Jövőhéten próbálok hamarabb hozni. Ha lesz időm, akkor holnap is hozok. Jó olvasást. 2 komi és kövi. <33 Ja, meg még azt szeretném kérdezi, hogy legyen-e a blogban ilyen kérdezz-felelek, ahol ti kérdezhettek a történetről/ből, én meg értelemszerűen válaszolok. Legyen? xoxo<33

Október 8 (hétfő)

A hétvégémről csak annyit, hogy: szombat, képkiesés, vasárnap, család. Szombaton a délelőttöt a lányokkal töltöttem, vásároltunk, nevettünk, hülyültünk. A délután háromnegyedére nem is emlékszek, így nem igazán tudok mit írni. A vasárnap csak a családról szólt. Egész nap volt itt valaki. Annyi mindent kaptam. A legjobb: Új fejhallgató!!!

 Kaptam még pénzt, Davetől egy gyönyörű gyűrűt és nyakláncot, Lilimtől egy fülbevalót, Kittitől pedig egy párnát. A többiektől, kisebb dolgokat. Még Dant azért megemlítem, mert ő egy lapot adott, azzal a felirattal, hogy "Boldog szülinapot! Rajz nincs, válság van!". őőő jó. :D

Este küldtem egy körüzenetet, hogy remélem nem felejtették el Bia szülinapját, ami szombaton volt. Erre mindenki vissza írja, hogy ááá mit képzelek? Persze hogy nem. Dan pl. ezt írta: "Na, de Bogi. Ezt hogy képzelted?? Még hogy elfelejtettem. Nem is tudtam. :D" Reggel gyors felöltöztem,:

 majd rohantam le. Kicsit meglepődtem, hogy Ricsi ül a konyhapulton és eszik. Ezt a múlt napokban nem igazán lehetett látni.
-Hát te meg...?-kezdtem
-Nem kérdezel semmit se róla. Túl éltem. Nem érdekel az a büdös k*rva. -közölte Ricsi
-Hát oké-röhögtem el magam
-Lilla? Anya?-kérdeztem
-Lilla már suliban, anya meg dolgozik. -mondta
-Jó, én is megyek.-álltam fel
-Én is-pattant le a pultról. Majd együtt mentünk ki az ajtón.
-Sziasztok-köszöntött Dave
-Szasz-intett Ricsi, majd elindult
-Szia-csókoltam meg Davet
Ahogy a sulihoz értünk, én rögtön letámadtam Biát.
-Boldog szülinapot!-adtam neki oda az ajándékot-Mellékesen sziasztok-mosolyogtam
-Köszönöm. Úristen. Ezt te rajzoltad?-nézett rám Bia
-Igen-bólintottam
-Azta nagyon szép. -mondta Hanna
-Köszönöm szépen. A többiektől kaptál valamit?-kérdeztem
-Igen. Mindenkitől-mosolyodott el. Na, várjunk....Davetől is?
-Davetől?-kérdeztem
-Ben kettőt adott. Az egyiket tőle, a másikat Davetől.-mondta
-Ja jó-mosolyogtam
-De most megyek vissza. Még egyszer boldog szülinapot!
-Köszi
Az első óra tesi volt. Elkezdtünk futni. Egy nagy kör.
-Hallod-csapott egyet a seggemre Dave
-Hm?-kérdeztem
-Csaljunk-mondta
-Hogyan?-kérdezte Lili
-Itt gyorsan vissza. -mutatott Dan a járdára. Ja, leesett mit akarnak.
-Jó-biccentettünk
Vártunk egy kicsit, majd kimentünk.
-Lányok ez nagyon jó idő.-biccentett a tanárnő
-Köszönjük-folytottuk el a röhögést
Úristen. Megúsztuk. :DD A kövi óra matek volt. Fhúú én majdnem elaludtam, olyan rohadt unalmas volt. Utána töri. Egy élmény törin megint Dan mellett ülni. A tanárok mindig ülésrendet csinálnak, így én négy órán is Dan mellett ülök. Ahh. Imádom Dant, de nem lehet mellett tanulni, figyelni. Már nem mintha én annyira törném magam a tanulás miatt. Utána jött a biosz. Köpőcsövet csináltunk és azzal lőttük egymást. Dan szemen találta Kriszt. Fúúúj. Végülis inkább köpőcső, mint a sejtek.
-Na, akkor. Mi playstation bajnokságot tervezünk. -mutatott körbe Dan
-Jó és?-kérdezte Lili
-Csak úgy mondtam-vonta meg a vállát
-Oké, én akkor megyek is haza.-mondtam
-Én is-csatlakoztak a lányok
-Majd hívlak-csókolt meg Dave
-Jó-mondtam mosolyogva
-Na, sziasztok-intett Kitti, majd elindult haza
-Basszus, nekem még el kell mennem a papír boltba. -kapott a fejéhez Lili
-Veled mennyek? -kérdeztem
-Nem kell. Majd skypeolunk-ölelt meg, majd elkezdett menni
-Ööö Lili, a papír bolt pont teljesen az ellenkező irányban van-röhögtem
-Ja, tényleg-nevette el magát
A szomszédunkba költöznek. Most van itt a költöztető kocsi. (vagyis most már nincs, mikor jöttem haza, akkor volt itt) Mikor haza értem, nem volt itthon senki, úgy hogy felmentem és max hangerőn zenét hallgattam, tanulás közbe. /Amúgy a szomszédok biztos örültek, nyitott erkély ajtónál, és nyitott ablaknál max hangerőn T.Mills, Selena Gomez, meg hasonlók. Már jó ideje otthon voltam, mikor egyszer csak Ricsi beront a szobámba, majd kituszkol a teraszra. Ahogy oldalra néztem, megláttam a szomszéd srácot. Hát ömm, jajj!
-Sziasz...-kezdte a srác
-Ne már. Csönd-szólt Ricsi
-Mit csináltál? -kérdeztem összeráncolt szemöldökkel, közben pedig kijöttek a szomszéd srác haverjai. Bírtam, leültek a földre és mosolyogva néztek minket.
-Flórával kicsit szórakoztam-vigyorgott
-Ricsi, ugye nem?-kérdeztem, de nem tudott válaszolni, mert Flóra bejött a szobámba, úgy hogy kussban voltunk.
-Na, Ricsi. Most véged-mondta Flóra, majd ott az erkélyemen elkezdte ütögetni Ricsit.
-Ne mááár. Kajak fáj.-mondta Ricsi röhögve
-Nem, kenu- vágta rá Flóra. Én meg rá dőltem a korlátra, és néztem magam elé.
-Hogy lehetnek ilyen hülye testvéreim?!-ráztam a fejem
-Amúgy most már sziasztok-mosolyogtam rá a fiúkra
-Szia, Benjámin vagyok. -mosolygott a fiú.
-Én meg Bogi. Ők meg Ricsi és Flóra.-biccentettem hátra
-De basszus legalább húzzatok be a szobába. Nem hallom a saját gondolatomat-fordultam meg
-Van olyan?-állt meg egy percre Ricsi
-Húú, most véged-ugrottam rá a bátyámra, és ezzel a lendülettel, mindhárman beestünk az ajtón. Patrik, Balázs és Márk pislogás nélkül meredt ránk.
-Rosszkor jöttünk?-szólalt meg Balázs
-Nem. De véged van basszus-ugrottam rá Ricsire. Még birkóztunk egy jó negyed órát, aztán kifeküdtünk. Rohadtul elfáradtam, plusz berekedtem, a sok sikítástól. Kilöktem, de szó szerint Ricsit a szobámból, majd kimentem a teraszra. A srácok még mindig ott voltak.
-Azta ez durva volt. Meg süketültem. -mondtam
-Hallottuk-röhögték el magukat a fiúk.
-Akkor én Benji, ő Erik, Gergő, Roli.-mutatott sorba a fiúkra
-Jó. -biccentettem
Itt van Benji:

Beszélgettem velük, tök jó fejek. Dave hívott olyan fél 10 fele, hogy beszélhetünk. Jó. Beszéltünk egy olyan 2-3 percet. Lilivel is beszéltem. De nem baj, hogy nem rég váltunk el, azért beszéltünk. Azta mindjárt lecsukódik a szemem. Nagyon fáradt vagyok...

4 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó lett, és végre Ricsi is kigyógyult a depiből :D Az előbb mikor olvastam, hogy a szomszéd fiú Benji, hát elröhögtem magam, mert én meg mostanában a Benji bananas-on játszok, de kép alapján valahogy nem hasonlítanak, kár. :D
    Folytasd! :D
    Puszi Niki :)

    VálaszTörlés
  2. szia, nagyon jóó:DDD gyorsan kövit♥

    VálaszTörlés