2013. szeptember 24., kedd

33.rész

TÚLLÉPTEM AZ 5000 (!) OLDALMEGJELENÍTÉST!!!!! Köszönöm szépen. Bocsánat a késésért de ez a rész elég nehézkesen született meg. Jó olvasást!! <333

Október 9(kedd)

A mai napom.... Áááá.  Aludtam úgy 2 órahosszát de lehet, hogy sokat mondok. Már fél hétkor felöltözve gépeztem. Reggel most is várt rám Dave. Ahogy kiléptem a kapun, a nyakába borultam.
-Valami baj van?-kérdezte Dave
-Nem nincs, csak keveset aludtam.-mosolyogtam
-Ja, jó-kulcsolta rá az ujjait, az enyémre
-Amúgy, ki nyert tegnap?-néztem rá
-Én kétszer, Ben szintén, Áron háromszor, Krisz szintén kétszer, Dan meg egyszer. :)-mosolygott rám
A sulinál ott volt már mindenki.
-Játszunk már olyat, hogy ki tud magasabbra köpni-mondta Dan
-Nem-vágta rá minden lány kapásból
-Igen-bólintott rá minden fiú
-Áron kezdd
Áron felköpött. Fúj
-Krisz
Krisz felköpött. Fúj
-Ben
Ben felköpött. Fúj
-Dave felköpött. Fúj
-Dan
Dan felköpött. Fúj
-Ááá szemen köptem magam.-dörzsölte a szemét Dan. Miközben szakadtunk a röhögéstől, észre vettem egy kisebb lány csapatot, akik egy nekünk háttal állt fiúval beszélgettek.
-Hallod-löktem meg Lilit. -Ott mi van?-biccentettem a helyhez
-Nem tudom. Mint láttam egy új srác körül vannak...
-Miről van szó?-nézett Kitti a csapat felé
-Valamilyen új srácról. Amúgy helyes?-kérdeztem Lilit
-Igen-bólintott
-Akkor jó-biccentett Kitti
-Mi van?-kérdezte Dan, Dave és Ben egyszerre, pislogás nélkül meredve ránk. Mi a lányokkal egymásra néztünk, majd kitört belőlünk a röhögés. De aztán oda mentünk a barátainkhoz, és megcsókoltuk őket. Amúgy már 5 perce volt a csöngő, de ez részlet kérdés. Magyarral kezdtünk.
-8/A-ordított ránk a tanár-Az órát nem szokás nézni? 5 percet késtek!-kiabált
-Bal lábbal kelt fel?-vakargatta az állát Áron, belőlünk meg kitört a röhögés
-Elnézést, hogy belezavarok az órába, de....-jött be az ofő, aztán ránk nézett-Miért nem ültök a helyeteken?-ráncolta össze a szemöldökét, rosszat sejtve.
-Késtek 5 percet-háborodott fel megint, a tanár
-Ezt majd később meg beszéljük. Indulás a helyetekre.-tapsolt kettőt Kozma tanárnő
-Ott tartottam, hogy fontos dolgot kell megbeszélnünk. Új osztálytársatok lesz!- jelentette be az ofő
-Jó csaj lesz?-kiabálta be Dave, mire oda kaptam a fejem
-Há, visszakaptad -biccentett
-Jogos-vihogtam
-Figyelnétek?-kérdezte kicsit hangosabban a tanárnő
-Mindjárt jövünk...-ment ki az ajtón az ofő
-Hallod-lökött meg Dan (itt is mellettem ül)
-He?-néztem rá
-A pocakos étterem új reklám arca-biccentett Bordács tanár úr felé, arra utalva, hogy nem igazán mondható el róla, hogy vékony. Sőt.... Én erre lehajtott fejjel elröhögtem magam, aztán még odasúgta, hogy "Csoda, hogy nem törik össze alatta" (rá ült a tanári asztalra)
-Na, gyerekek. Itt az új osztálytársatok...Gyere be-mondta a kint álló oszt.társnak. Én csak akkor néztem fel, mikor köszönt.
-Sziasztok, Lukács Benjámin vagyok-na, és erre kaptam fel a fejem. A szomszéd srác!!
-Kérlek mondj pár szót magadról-kérte az ofő
-Benjámin vagyok, de hívjatok Beninek. Imádok deszkázni, rollerezni, zenélni, és csajozni.-mondta, mi meg felnevettünk.
-Most akkor mutatkozzatok be-intett nekünk a tanárnő
-Csak nevet kell?-kérdezte Ben
-Igen-biccentett az ofő.
Az ajtó melletti padsorból kezdődött a bemutatkozás.
-Bognár Bianka, Bia
-Sólyom Hanna, Hanna
Mögöttük:
-Szilágyi Zalán, Zalán
-Váradi Noémi, Noncsi
Mögöttük:
-Kelemen Martina, Tina
-Kozma Marcell, Marci
Középső padsor:
-Balázs Kitti, Kitti
-Máté Bence, Ben
Mögöttük:
-Antal Krisztián, Krisz
Mögötte:
-Horváth Dániel, Dan
-Deák Boglárka, Bogi-és ahogy engem meglátott, fel csillant a szeme
Ablak melletti padsor:
-Tóth Lili, Lili
-Becskei Dávid, Dave
Mögöttük:
-Pataki Áron, Áron
-Ülj le egy tetszőleges helyre-utasította a magyar tanár. Ablak melletti sorba ült, Áron mögé. Úgy mond mellém.
-Hát te?-kérdeztem halkan
-Hát én-mondta mosolyogva
-Rendben, mindenki nyissa ki a könyvét a 68-adik oldalon, Horváth pedig kijön a táblához. -nyitotta ki a naplót a magyar tanár.
-Miért?-tápászkodott fel Dan
-Mondjuk azért, mert felelni fogsz?-néztem rá
-Miből?-nézett elkerekedett szemmel, rám, majd a tanárra
-A múlt órai egyes röpdolgozat után, azt mondtam, hogy kijavíthatod ezzel a feleléssel, Kölcsey Ferenc életéből.-nézett rá Bordács tanár úr.
-Ijj-húzta el a száját. Na ná, hogy nem nem tanult...semmit.:D
-Kezdheted-biccentett a tanár
-Kölcsey Ferencnek hívták, kórházban született, és asszem' író volt-nézett a tanárra Dan
-Én meg asszem' egy olyan egyest beírok, hogy kilóg a naplóból.-vette elő a tollát
-De most mér?-kérdezte Dan
-Kisfiam, tudod mi az a tisztelet?-állt szembe Dannal
-Ja, anyámék megtanították-biccentett
-Remek! Akkor mindjárt fel is hívom édesanyádat, és meg mondom neki, hogy remek munkát végzett-írta be az egyest a naplóba. Amúgy nekünk meg olvasni kellet volna, de ezt érdekesebb volt.
-Ha felhívja, kérdezze már meg, hogy mi lesz a kaja. Éhes vagyok.-közölte Dan, mi meg dőltünk a röhögéstől.
-Le az igazgatóiba. Most!-kiáltott a tanár
Dan lement. Következő óra (matek) közepe fele jött vissza. Beni tökre beilleszkedett a társaságunkba. Csak egy pici félre értés volt, ugyan is szünetben szinte végig velem beszélgetett, amit Dave nem nézett jó szemmel...
-Bogi-szólt Dave
-Igen?-mosolyogtam rá
-Mit akar tőled?-biccentett Beni felé, aki minket nézett (nem hallott semmit a beszélgetésünkből)
-Semmit. Nyugi. Szomszédunk. Most költöztek ide, és csak beszélgettünk-mondtam
-Jó, de...
-Neeem. Nincsen semmi. Nekem csak te vagy-mondtam, majd megcsókoltam.
-Az jó. Mert nekem is te. Persze a másik két barátnőmön kívül-legyintett
-Így játszunk? -néztem rá mosolyogva
-Hé, Lili add már ide a telóm-kiáltottam oda Lilinek, miközben Dave még mindig fogta a derekam.
-Tess-adta oda
-Kösz. Na, akkor -mentem rá a névjegyzékekre. -Balázs, Balázs, Balázs...-húzogattam a kezem a képernyőn.
-Cajj. Nem baj, írok neki egy sms-t-csillant fel a szemem
-Üdvözlöm Balázst-puszilt meg Dave
-Ő is téged, várj írt-néztem meg a telóm
-Mindenki üljön le a helyére, és vegye elő az angol felszerelését. -jött Kovács tanár úr. Dave gyorsan adott még egy csókot, aztán mentem a helyemre. Megint Dan mellett...
-Tanár úr-jelentkezett Ben
-Igen?
-Nincs itt a könyvem-mondta
-Miért nincs itt?-nyitotta ki a naplót
-Mert elfelejtettem. -hintázott a széken Ben
-És miért felejtette el? -nézett fel
-Mert kihagy a memóriám. Nem mindegy magának?!-mondta Ben, mi meg felnevettünk
-Kijössz felelni. Egyébként 8/A. A tanáriban csak azt hallom, hogy a 8/A milyen rossz, milyen neveletlen, milyen fegyelmezetlen. Ne feszítsétek itt is túl a húrt. Bence, mármint most gondoltam.-mutatott a táblára.
-Kúl, híresek vagyunk-bólogatott Dan
-Ti vagytok a porondon, az egyszer biztos.-mondta, majd elkezdte kérdezgetni a szavakat.
-Hé, jártok?-biccentett Beni Dave felé
-Igen. Miért?-mondtam
-Csak úgy-vonta meg a vállát mosolyogva
-Deák Boglárka kijön felelni. -mondta, aztán át gondolta a dolgokat.-Még egy ilyen, és egyes.-figyelmeztetett Kovács tanár úr. Ben 20 szóból tudott köbö 5-öt. Karó. :DD  Az óra további részében írtunk (lefordítva: fél órán keresztül, csak írtunk, írtunk és írtunk) Tesi következett. Valahogy túléltük. Ki futottam a lelkemet is, ugyan is 20 perces futás volt. Ha nem lesz holnapra izom lázam, akkor sose. Órák után lementünk a büfébe, aztán még beszélgettünk az aulába, mivel hogy kint esett az eső, plusz eszméletlenül fújt a szél. Nem nem jól írtam. Az első emeleten a szekrényeknél beszélgettünk, aztán mentünk le az aulába, ahol...Marci és Bia CSÓKOLÓZTAK!!!
-Zalán, Zalán, -löktem vállba.
-Igen. Már rég tudtam-biccentett, majd tovább nyomkodta a telefonját.
Aztán intettek, és elindultak. Ööö okéé. :DD Dave mindjárt jön, és filmet nézünk. De mit? Megint úgy csináltuk, hogy mondanom kellett egy számot, és a hozzá kapcsolódó filmet nézzük én most is kifogtam.:
1: Démonok között
2: A texasi láncfűrészes
3: Az árva ház
És én melyiket mondtam? Az elsőt igen. De végül is is itt alszik Dave velem, minden horror után. Valahogy csak kibírom...


2 megjegyzés: