2013. október 14., hétfő

37.rész

Jó olvasást! Komizzatok! :)<333

Október 19 (péntek)

Reggel kicsit nyűgösen keltem. Hogy mért? Egész éjszaka Dávidon gondolkoztam. Tegnap lefekvés előtt, bejött Ricsi hozzám, és a következőt mondta: "Ha valami nagyobb baj van azzal a Dáviddal, csak szólj, és kajak leütöm!". Ez annyira jól esett. De mondtam neki, hogy magam is el tudom intézni, de ha mégse, szólok. Na, tehát. Reggel. Mikor felkeltem, még Ricsi, meg Flóra is aludt. Anya meg már nem volt itthon. Ahogy belenéztem a tükörbe, mintha a 220 csapott volna meg. Plusz, olyan karikák a szemem alatt, hogy egy kocsi kerekének be lehetett volna helyettesíteni. És ez nem vicc. Szerencsére egy kis smink segített. Mentem is öltözni, és mivel már október közepe van, elég hűvös van kint. Ezt vettem fel:

Majd gyorsan mentem is ki, mert Lili várt már.
-Sziaa - öleltük meg egymást szorosan
-Este jössz a Deákra? - nézett rám csillogó szemmel Lili
-Bocsi, de nem. - mondtam
-De most csak azért, mert Dávid ott lesz, még jöhetsz. Majd velem leszel. Kittit nem hiszem, hogy kiengedik. - mondta Lili, miközben kilépett a kapun Dávid. És egész végig jött mögöttünk.
-Nem azért. Részben. Azért is, mert jönnek hozzánk Lucáék. - közöltem
-Ja - vonta meg a vállát csalódottan Lili
-Akkor én sem megyek  - jelentette be
-Hülye! Még jó hogy mész - néztem rá
-Nem! - makacsolta meg magát
-Akkor nem. Igazad van. Inkább legyél otthon egyedül, mint a barátaiddal - néztem rá
-Nem egyedül. Át megyek hozzátok. Ha megengedik. - nézett rám
-Tudod, hogy megengedik. De legyél Bennel. Már rég voltatok együtt. - mondtam
-Ez igaz. - értett egyet. - De arra ott van a hétvége. A másik meg, hogy őt nem bántották meg. - mondta
Az első óra tesi volt. Párokban kellett labdát dobálni. Ez volt a lényege. Én Lilivel voltam, egyik oldalamon Dávid és Ben, másik oldalamon, Dan és Áron. Második óra, föci. Felelés. Én feleltem. Először. Utánam Dan.
-Mi a lagúna? - kérdezte a tanár
-Film - vágtam rá kapásból
-Az a Kék lagúna. A lagúna a tenger.... - kezdte el segítség képpen.
-Homokszigetek vagy homokturzások által egészen vagy részben elzárt... - mondtam
-....sekély vizű part menti öble - fejezte be a tanárnő
-Pontosan - bólintottam 
-Hármas. Mehetsz. - írta be a naplóba - Dániel gyere - hívta ki a tanár
Dani már nem hármast kapott. Egyest. Arra a kérdésre, hogy, hogy képződik a röghegység, rávágta, hogy rögölve. Én meg elkezdtem gondolkozni, hogy van e ilyen szó. Nem sokra jutottam. Utána volt egy magyar óránk. Játszottunk. A tanár úr mondott egy vers címet, nekünk meg meg kellett mondani, a vers íróját. 
-Ha ezt nem tudjátok, mindenki megbukik. - közölte a tanár
-Himnusz - mondta ki
-Bartók Béla - vágta rá Dan. Az egész osztály, a tanárral együtt, vagy fél percig pislogás nélkül meredt rá.
-Kölcsey Ferenc, te hülye! - mondtam röhögve
-Nem. Én Dani vagyok - mondta, mire felröhögtünk
-De amúgy nem mindegy?! Író-író - vonta meg a vállát
-Kisfiam. Bartók Béla egy zeneszerző volt. Kölcsey meg költő. - fogta a fejét ledöbbenve, Bordács tanár úr
-Akkor, ember-ember. - közölte Dani
Házinak megkaptuk, hogy mit nem csinálok soha többet?! Max 3 oldalas fogalmazás. 
-Én soha többet nem megyek másnaposan haza - mondta Dan, miközben mentünk át az angol terembe.
-Én meg soha többet nem járok Dáviddal - súgtam oda Lilinek
-Ne csináld már - mondta
-Mit? - ölelte át a vállát Ben
-Lényegtelen - vonta meg a vállát
-Mit nem csinálsz soha többet? - nézett Lili Benire
-Nem ülök a bátyám mögé, a motorra. - mondta
-Mert? - kérdezte Krisz
-Mert rohadt félelmetes volt. Szeretek motorozni, csak nem a bátyámmal. - mondta röhögve
Az angol nagyon hamar eltelt. Aztán már csak egy biosz volt, utána meg egy rajz. Délután jöttek hozzánk Lucáék. Nagyon jó volt. Sokat hülyéskedtünk. Ugye Lucának van két testvére, a Domi és a Beni. A fiúk Ricsivel voltak, a Luca meg velem és Flórával. Olyan fél kilenc körül írt Lili, hogy biztos nem megyek e ki. Nem. Nem mentem ki. Helyette itthon voltam Lucáékkal, majd, mikor elmentek Ricsivel és Flórával filmet néztünk. Horrora akadva 1-5. Rohadt jó film. Gyorsan vissza írok Lilinek, aztán még gépezek.


8 megjegyzés:

  1. Hát.... szerintem nem Bogit hanem Dávidot csapta meg a 220.......
    Am nagyon jó lett <3 amint lehet KÖVIT!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köviiiit Most!!!!!!!!!!!!!! Annyira Imádom <3333

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóó :D siess:)) kedvencek között van a blogod♥♥ imádom olvasni, baromi jól írsz♥

    VálaszTörlés
  4. MIKOR lesz KÖVI???
    SIESS!!!! :)

    VálaszTörlés