2013. október 31., csütörtök

40.rész

Jó olvasást! :3<3

Október 22 (hétfő)

Az éjszaka sikeresen eltelt. Csak háromszor kellett visszakézből megütnöm, aztán még kétszer megrúgnom. De túléltük, és ez a lényeg. Reggel elég nyűgösen keltem, Ricsi bezzeg úgy pörgött, mint aki megivott 6 energiaitalt. Amúgy Flóra mostanában csak bent ül a szobájába, és csak enni, meg vécére megy ki. Sehova máshova. Mindegy.
-Amúgy az ablakod mikor lesz megcsinálva? - kérdeztem  Ricsit
-Azt mondta anya, hogy holnap fog jönni az ablakos - vonta meg a vállát. Át ment a szobájába öltözni. Egy jó 10 perc múlva viszont, szaladt be a szobámba.... egy szál boxerben.
-Mi van? - néztem rá
-Ööö öltöztem, és a ház előtt lányok mentek el - röhögte el magát
-És az mért baj? - kérdeztem, mert nem igazán értettem.
-Megláttak - mutatott magára
-És....? Tudod mit, nem is érdekel. Viszont húzzál öltözni, mert elkésünk. - mutattam az ajtóra. Nagy nehézségek árán, el is tudtunk indulni. Az első óra tesi volt, csak hogy a tanárnő hiányzott. Ezért lyukas óránk volt. Második óra matek volt. Felelés. Hát persze, hogy én feleltem. Hármasra. Utánam meg Áron. Egyesre. Harmadik órában iskola gyűlés volt, mert elkezdődött az iskola hét. Valami kiállítás megnyitó lesz délután, holnap meg iskola jelvényt kell vinni, mert gála lesz. Minden évben, egy osztály ad elő valamit. Holnap 10/A osztály ad elő valamit. Hát kíváncsi vagyok... Utolsó óra biosz volt. Megkaptuk a dogákat. Négyes lett!!! Négyes!!! Pedig szinte semmit nem tudtam. A fiúk viszont nem jártak ilyen jól, náluk a legjobb jegy hármas lett. Órák után, Dave haza kísért, és egy puszival búcsúzott el... Az arcomra kaptam. Amúgy én most rohadtul nem értem, hogy mi van köztünk. Kibékültünk, órákon mellettem ül, szól hozzám, le hív a büfébe, puszit ad, bár az arcomra, tök jól elvagyunk és nem járunk. De még csak meg se említi. Otthon megcsináltam minden leckét, aztán gépeztem. Először Facebook, majd Ask.Fm, aztán Gmail. De utána nagyon unatkoztam, ezért, felnéztem ismeretlenek.com-ra. Másolom:

 Találtunk egy partnert, köszönhetsz!
 Partner neme: Férfi

 ismeretlen: Szia:$
 te: szia:3          
 ismeretlen: korod?
 te: 14 neked?
 ismeretlen: 15:)
 te: hogy vagy? hol laksz?:)
 ismeretlen: hát, nem jól. Te? Budapest, te?:D
 te: Én se :/ miért nem vagy jól? én is Budapest ;D
 ismeretlen: hosszú...hanyadik kerület?
 te: II.ker. te?
 ismeretlen: én is :D
 te: :D amúgy van időnk..:)
 ismeretlen: hát, jó. van egy lány, aki a barátnőm volt, csak szakítottam vele. És most kibékültünk, de nem járunk. De én viszont szeretnék vele járni, csak szerintem ő már nem akarna velem..:( te miért vagy szomorú? :)
 te: ez nem is volt olyan hosszú..:) amúgy nekem is dettó, csak fiúval..
 ismeretlen: van tesód?
 te: van egy nővérem, meg egy bátyám, neked?
 ismeretlen: egy bátyám:) milyen telód van? 
 te: iphone, neked?
 ismeretlen: nekem is:)
 te: amúgy, hogy hívják a lányt akit akarsz?
 ismeretlen: Bogi, és a fiút? 
Na és én itt, megálltam. Én Dave-vel beszélek? Több mint 500 ember közül, nekem Davet adja ki?! Hát ez nem igaz.
 te: elmondjam?
 ismeretlen: miért ne?
 te: a lány Deák Bogi? 
 ismeretlen: igen.. honnan ismered? meg ezt honnan tudtad?
 te:a fiút úgy hívják, hogy....amúgy az lényegtelen, hogy honnan tudom:)
 ismeretlen: Na? lehet ismerem.:)
 te: biztos, hogy ismered:) A fiú pedig.. Dave. Becskei Dávid. Na, ismered?
Itt pár perces szüntet volt.
 ismeretlen: Bogi???
 te: Dave???
 ismeretlen: Igen. Bizonyítsd. mit csináltam legutóbb?
 te: belevertél a falba, és eltört a kezed. Lilivel bementünk hozzád a kórházba... Na, mostmár hiszel nekem?
 ismeretlen: igen:) akkor most kurvára őszínték voltunk egymáshoz...
 te: úgy tűnik :)
 ismeretlen: akkor most mi legyen? ...
 te: Dave+Bogi vagy Dave, Bogi?
 ismeretlen: ....e....l...s...ő...?....
 te: Na, végre! Megint a barátom vagy. De jóó*.*<3
 ismeretlen: ;D*.*<333
 te: :D amúgy ezt nem így képzeltem el..
 ismeretlen: én se..:)...mármint mit?
 te: :D hát hogy így jövünk össze. Ismeretleneken.:)
 ismeretlen: én se..:) de szerinted ha most itt nem beszélünk, mikor jövünk össze?
 te: hát nem tudom..de előbb-utóbb úgy is.. amúgy mi volt közted és az között?
 ismeretlen: Klaudia és köztem? Semmi.. csak azért jártam vele, hogy elfelejtselek...hát, nem sikerült:)) amúgy ezt már elmondtam.:)<3
 te: tudom, hogy elmondtad..de mostmár rögzítve is van:)<3
 ismeretlen: :)<33 Szeretlek!
 te: én is! :)<3
 te: de én megyek, mert megyünk anyával meg Ricsivel vásárolni..majd beszélünk:)<3:3
 ismeretlen: Ricsivel vásárolni??:D
 te: Ja, én is félek..Szio<3
 ismeretlen: szia:)<3

Én ezt nem hiszem el! Járok Dave- vel. Járok Dave-val. Járok Dave-val. Úristen!! De jó...:) Na, de tényleg megyek...:)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó gyorsan a kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, hát ez a békülés, nekem biztos, hogy nem jutott volna eszembe. Ez nagyon troll(jó értelemben, természetesen:D). Hihi, de végre újra együtt, újra együtt a két tini :D Na, jó nem fogom most fitogtatni hatalmas tudástáramat, majd legközelebb. Következtetés: Hozz nagyon hamar részt.
    Amúgy nagyon jó lett, és már nagyon kíváncsi vagyok :D
    Puszi Niki :)

    VálaszTörlés
  3. nem rendszeresen olvastam eddig a blogod mert nincs sok időm de most már fogom:D nagyon tetszik!tetszik ahogy írsz!szupi vagy!jaaaj várom a kövit!minél előbb legyen*--*

    VálaszTörlés