2013. november 4., hétfő

41.rész

Jó olvasást! :33 /Noémi. Mikor kapom meg a rajzokat?:D/ <33

Október 23 (kedd)

Hát a tegnapi vásárlás Ricsivel... Bemegyünk az Aréna plázába, azon beül is, a tescoba. Mikor már fizetni kellett, mi Ricsivel veszekedtünk egy sort, hogy kinek legyen a "Dj" név a kóláján. Addig anya fizetett. És a lényeg, hogy előttünk egy család volt, anyuka, apuka, fiú, lány. És a lány, eléggé szimpatizált Ricsivel. Na, Ricsinek se volt ellenszenves a csaj. Ricsi rámosolygott, azzal a tipikus "Megdöglesz olyan jól nézek ki", a csaj meg elpirult. Oké Ricsi intézkedett. Csaj neve, telefonszáma. Kimegyünk a tescóból, és anya a következőt mondja: -Ez már nem az a mosoly, amivel pár éve, még rám mosolyogtál. Ebbe már az is benne van, hogy kanos vagy fiam.- Hát én szakadtam neki.:D
                                   
Reggel én már fél hatkor fent voltam. Pedig ez nem jellemző rám. Anya igazán meglepődött, mikor lecsoszogtam a lépcsőn. Ettem egy tál müzlit, majd mentem fel öltözni. Ezt vettem fel:

Gyorsan sminkeltem, majd bekapcsoltam a gépem. Ránéztem facebookra, jött egy üzenetem. Lili írt, hogy ma nem jön velem reggel. Jó. Negyed nyolckor mentem ki a kapun, ahol Dave várt.
-Sziaa - csókolt meg hosszasan
-Szia - mosolyogtam rá, mikor elengedett
-Ez már hiányzott - ölelt meg
-Mi? - kérdeztem
-Megölelni. Megcsókolni. Azt mondani, hogy szeretlek. - mosolygott. De aranyoos! :3
-Imádlak - mondtam neki, mire elmosolyodott, és adott egy puszit. A sulinál már ott voltak a többiek. Mikor megérkeztünk, Lili úgy rám ugrott, hogy majdnem hátra estünk.
-Na, végree már - ujjongott. Gondolom ránk gondolt Dave-vel. De már tegnap este mondtam neki. Na mindegy. A fiúk is bólintottak egyet. Ööö köszi? Talán. :) Dan végülis nem az a tipikus gyerek. Ő nemes egyszerűséggel, ököllel belevert Dave vállába, egy "grat" kíséretében. ;D
-Bejössz velem a büfébe? - ugrándozott Lili
-Be, csak ne nyújtsd ki a pulcsim ujját - röhögtem.
-Amúgy meg miért pörögsz? - kérdeztem, miközben beálltunk a sorba
-Ezééért - mutatta meg a karkötőjét. Egy together forever felirat volt rajta.
-De széép - mosolyogtam rá. Biztos Bentől kapta. :) De aranyosak.:3
-Ugyee? - nézegette. Vettünk mindent. Melegszendvicset. Egyszerre hármat. Kólát, rágót, csokit, sütit, vizet. Felmentünk a terembe, ahol már fent voltak a fiúk. Uhh. Gyorsak voltak.
-Tess egy kóla - adtam oda Dave-nak, majd köszönés képen adott egy csókot.
-Ti jártok? - pattant fel Martina.
-Baj? - néztem rá vigyorogva
-Igen. - közölte
-Amúgy, ez nem jött össze. Lehet, hogy veszekedtünk egyet. De ez is kell. Azon a képen, nem én vagyok és Beni...
-Mi van velem? - lépett be a terembe Beni
-Mindjárt - legyintettem.
-Tehát. Azon a képen, nem én vagyok és Beni. Csak rohadtul hasonlít. Tényleg hasonlít. De tudod, ha valakinek így beakarsz kavarni, esetleg nézz le a kép aljára. Ugyanis rajta volt a "szereplők" neve. - mondtam neki. Ezek után, elmagyaráztuk Beninek, hogy mi történt. A reagálás, a következő volt: Egy nagy röhögés, majd Martina felé fordult. -Ezt besz*ptad! Délután jöttök mekibe? Ez hülye:D Az első óra magyar volt. A tanár úr nagyon ki van bukva ránk. A fiúk, minden szavát ismételték. Mi jól szórakoztunk, a tanár már kevésbé. A második óra matek volt. Százalék számítást tanuljuk. Miért is? Ahogy körbe néztem órán, ezeket láttam: Ben és Dave egymással beszélgettek, néha-néha ránéztek a tanárra. Lili mellettem a füzetembe rajzolgatott. Dan és Áron ettek...(?) Beni és Krisz beszélgettek. A két kocka na,  mit csinálhatott? A pad alatt telefonozott. Martina és Noémi a körmüket nézegették(???) Hanna és Bia beszélgettek. Kitti pedig mögöttünk írt nekünk levelet. Leveleztünk. :) Elvagyunk. Valahogy a matekot túléltük. Utána jött egy föci. Ahogy kiléptünk a teremből, a b-sek elkezdtek engem piszkálni. Mondtak mindent. Hogy milyen nevem van. Meg hogy a tesóimnak milyen neve van. Meg milyen csúnya vagyok. Dave nem érdemel meg...Dave láttam rajtam, hogy kezdem elveszíteni a türelmemet, ezért megszorította a kezem. Én meg rámosolyogtam. Utána odafordultam, a lányokhoz, és a következőt mondtam: Lehet panaszkodni a gyártóknál. És ott hagytuk őket. :DD Föci után volt egy angol, utána meg egy tesi. Dave ugye a keze miatt nem tesizhet. Jó túléltük a napot, tök állat. Hazamentem, gyorsan megcsináltam minden leckét, meg átöltöztem. Mindjárt három, és megyünk a mekibee. :))

4 megjegyzés:

  1. Tök szupi! Mikor lesz kövi?
    Ha van kedved, nézz be barátnőm blogjára:
    http://memories-change.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó gyorsan a kövit!/Majd hétvégén elküldöm Tamással a Sims előre a jövőbe kiegészítőt és majd ő elvisz a rajzokat is.Jó?De lehet nem mert hétfőn lázas volt úgy hogy nem biztos :)

    VálaszTörlés