2013. november 14., csütörtök

43.rész

Október 31(szerda)

-És akkor magyarázd el még egyszer, lassabban, mert egy szót se értettem belőle. - néztem Danra. Ahogy a sulihoz értünk, Dan valamin nagyon röhögött.
-Na, tehát. - kezdte, de megint elkezdett röhögni. Hát ez nem igaz.
-Tudod mit? Hagyd a fenébe - röhögtem el magam, majd Lilivel bementünk a büfébe. Jól megpakolva mentünk fel a lépcsőm, majd be a terembe.
-Tessék, kóla - tettem le Dave padjára.
-Kösz - mivel megpuszilni nem tudott, (alig láttam ki a csokik meg az üdítők mögül) rácsapott a seggemre.
-Köszi - néztem rá. Ahogy tudtam.
-Nincs mit, máskor is. - vigyorgott rám.
-Mindenki üljön le a helyére - csapta be az ajtót idegesen Kozma tanárnő.
-De nekem még pisilnem kell - nyújtotta fel a kezét Dan.
-Tartsd vissza. - nézett rá, majd körbe nézett.
-Nagyon sok dolgunk van. Annyi bejelentést kaptam, hogy csak na. Van itt minden - lapozgatta a naplót, meg a zsebkönyvét. - Beírások, egyesek, bukásra állók neve felírva, jelentések az ügyeletesség elmulasztásáról, beszélgetés órán, evés, telefonozás, levelezés...Már ezek se rosszak. - nézett ránk szúrós szemmel az ofő.
-De könyörgöm. Cigizés? 15 évesen? Az iskola területén? - mondat megrökönyödve. Kicsit megsajnáltam.
-De tanárnő... - jelentkezett Ben.
-Elég - kiabált rá - Nagyon nagy szerencséje van, hogy én láttam meg, és nem az igazgató úr. (Ja, igen. Új igazgatónk van.) De akkor is. Ez tűrhetetlen. Annyi bajom van veletek. Erre még visszatérünk. De most jöjjön a napló. - ült le a tanári asztalhoz.
-Először is. Antal Krisztián - nézett fel Kriszre - Matek tantárgyból bukásra állsz. Két kettes, és egy egyes. Földrajzból szintén. Nyelvtanból is. Fiam ezen sürgősen javíts. Matekból ha jól tudom, a jövő héten dolgozatot írtok. Arra készüljél fel. - nézett rá szigorúan.
-Balázs Kitti - lapozott. - Ez a matek senkinek se megy? Kitti megleszel egy hármas félévkor, de tőled többet várok. - nézett fel rá, majd tovább lapozott.
-Becskei Dávid. Te most nem állsz semmiből bukásra. - nézett rá. - De ez átmeneti állapot. Például ha matekból beszerzel egy egyest, buksz. Ez ugyan így van földrajzra, valamint történelemre is.
-Bognár Bianka. Rendben, veled semmi gond. - mosolygott rá Kozma tanárnő.
-Deák Boglárka. Te se állsz semmiből bukásra, viszont a következő félévben szedd össze magad kicsit matekból, valamint földrajzból. - nézett rám, én meg bólintottam. Nekem elég volt annyi, hogy nem bukok.
-Horváth Dániel, fiam te egyedül angolból állsz kritikus helyzetben. Ha nem szerzel be sürgősen legalább egy négyest, nem tud Kovács tanár úr átengedni. Másból nem állsz bukásra. De ne szerezz be semmiből egyest. És ez mindenkire vonatkozik - nézett körbe.
-Kelemen Martina. Nem állsz semmiből bukásra, mindenből átmész négyessel, hármassal. De ez a testnevelés. Nagyon sok panaszról számolt be Németh tanárnő. Nincs átváltó ruhád, nem akarsz tornázni, visszabeszélsz. Tesiből is átcsúszol kettessel, de a következő félévben ezt a stílust hanyagold! Hidd el, tesiből is meg lehet buktatni. Volt már rá példa. - nézett vissza a naplóba.
-Kozma Marcell. Veled különösebb gond nincsen. Viszont, ha még egyszer meghallom bármelyik tanártól azt, hogy telefonozol órán, elveszem azt a kütyüt és nem adom vissza, csak év végén. - nézett rá szigorúan, mire Marci bólintott, és tovább nyomkodta a telefonját.:D
-Lukács Benjámin, tekintettel arra, hogy most kerültél ebbe az iskolába, az előző jegyeidet nézzük. Azok elég jók, de a következő félévben azért már az ittenieket is figyelembe fogjuk venni, tehát nem árt ha tanulsz.
-Máté Bence. Látom kijavítottad a matekot, valamint a fizikát. Ennek örülök, de történelemből még mindig bukásra állsz. Legalább egy hármas kell még - nézett rá az ofő.
-Pataki Áron, te se állsz bukásra, de ne halljak több olyat, hogy eszel órán. - nézett rá szigorúan.
-Sólyom Hanna. A te ügyed az angol. A többi tantárgy elfogatható. Angolból egy négyes, de inkább ötös, hogy biztos legyen benne Kovács tanár úr.
-Szilágyi Zalán. Rád ugyanaz mint Marcellra. Nem buksz semmiből, de a telefonod elő ne merd venni az órán. - nézett rá is mérgesen. Szerintem Kozma tanárnő otthon, a tükör előtt gyakorolhatta ezt a szigorú nézést. Mert elég ijesztő volt.
-Tóth Lili, te se buksz semmiből, de a kémára gyúrj rá a következő félévben. - mosolygott Lilire.
-És végül Váradi Noémi. Pont ugyanaz mint Martina. Nem áll bukásra, de ez a testnevelés. Erről mindkettőtök szokjon le. - csukta össze a naplót, majd ránk nézett.
 -Becsöngőkor mindenkit itt szeretnék látni a terembe, és megbeszélünk még pár dolgot. Aztán filmet nézünk. - ment ki a teremből.
-Segítesz angolból? - állt meg a padom mellett Dan.
-Mármint hogy? Segítsek doga közben? Vagy felkészülni?
-Segíteni doga közben. Nem akarok puskát írni. Már egyszer lebuktam, nem hiányzik még egyszer - sóhajtotta. Megértem. Az ő helyzetében én se szeretnék most egy karót.
-Persze segítek - vonta meg a vállam. - De nem is mellettem ülsz angolon. - ráncoltam össze a szemöldököm.
-Pedig de - bólintott, majd Áronnal kimentek a folyosóra. Órán megbeszéltük ezt a cigid ügyet. Semmi nem lett belőle, de azért kaptak a fiúk. Aztán meg valami filmet néztünk. Nem nagyon figyeltem, mert Lilivel szórakoztam. Igazából én cseszegettem, ő meg ütögetett, hogy hagyjam abba. :D
-Most milyen óra? - kérdezte mellém érve Ben.
-Asszem rajz. - mondtam.
-Akkor jó - vigyorgott. Ajjaj valamit terveznek...Rajzon helyettesítő tanár volt, méghozzá elég szigorú, tehát nem tudták végrehajtani...bármit is terveztek. Rajz után volt egy matek. Aztán egy angol. Óra elején a tanár úr letett egy papírt Dan elé, azzal az utasítással, hogy "remélem tanultál, mert ezt legalább egy négyesre meg kell írnod, hogy átmenj" Persze az egészet végig súgtam neki, meg leírtam. Így lett meg neki a négyese.:) Angol után pedig volt egy egészséges kémia. Én kémiával nagyon hadi lábon állok. Azt se tudom, hogy mi az a lombik. Na  jó ezt éppen tudom, de mást nem nagyon. Kémia után, kissé meggyötörten léptünk ki a suli kapuján. Megbeszéltük, hogy mindenki megy haza, és alszik egyet, aztán elmehetünk valahová. Tudom, hogy még csak szerda van, de totál hulla volt ma mindenki. (Bár ha tényleg hulla lett volna mindegyik, közel se beszélnék ilyen nyugodtan róluk.) Ahogy hazaértem, köszöntem, majd rohantam fel a szobámba aludni. Ááá mindjárt itt ülve elalszok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése